شناسهٔ خبر: 67964205 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

استقلال با سیستم جدید مقابل رقیب ترکیه‌ای

جواد نکونام برای اولین بار سیستم مورد نظرش را به صورت جدی امتحان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌ها برای اولین بار و با حداکثر نفرات اصلی سیستم جدیدی را تجربه کردند و نقاط ضعف و قوت تیم خود را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

استقلال در بازی با استانبول اسپور از سیستم دفاع خطی استفاده کرد و سامان فلاح را به همراه سهرابیان در قلب خط دفاعی قرار داد، زکی‌پور و رضاییان را هم در کناره‌ها استفاده کرد.

زبیر نیک‌نفس و روزبه چشمی دو بازیکن میانی استقلال بودند و یک خط جلوتر علیرضا کوشکی، اسلامی و ماشاریپوف به میدان رفتند و در نوک خط حمله هم بلانکو قرار داده شد.

با نفراتی که در این مسابقه به میدان رفتند سیستم 1-3-2-4 قابل تصور است و حتی خریدهای جدید استقلال هم پافشاری نکونام به این سیستم را نشان می‌دهد، باید دید او تا شروع فصل به نفرات مدنظر و تاکتیک‌های موردعلاقه‌اش خواهد رسید یا شرایط به شکلی پیش خواهد رفت تا مثل فصل گذشته در ادامه فصل با سیستم جدیدی فصل را پشت سر بگذارند.

2060898

استقلالی‌ها نسبت به فصل گذشته مهره‌های هجومی تاثیرگذارتری در اختیار دارند و تغییر سبک و حتی عملکرد این تیم در لیگ بیست و چهارم انتظاری است که هواداران از آنها دارند تا با فوتبال هجومی فصل هیجان انگیز و موفقی را رقم بزنند.

نظر شما