شناسهٔ خبر: 67964108 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

فوری/ حماس بیانیه داد/ اسماعیل هنیه در پی یورش خائنانه صهیونیست‌ها به محل اقامتش شهید شد

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش را به ملت بزرگ فلسطین و امت اسلامی و عربی و همه آزادگان جهان تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش در تهران به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است.

در بیانیه حماس آمده است: برادر مجاهد اسماعیل هنیه رهبر جنبش پس از شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران بر اثر یورش خائنانه صهیونیست‌ها به محل سکونتش در تهران شهید شد.

پیش تر روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

متن اطلاعیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.

علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما