شناسهٔ خبر: 67963919 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چالش بزرگ گاریدو: اسکواد 34 نفره!

با اضافه شدن اوستون اورونوف و عرفان ملاپور تعداد بازیکنان پرسپولیس در اردوی ترکیه به 30 نفر خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" کاروان پرسپولیس با 28 بازیکن به اردوی ترکیه رفت و قرار است دو بازیکن به این جمع اضافه شوند.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پیش‌تر گفته می‌شد شاید گاریدو برخی بازیکنان جوان حاضر در تمرینات پیش فصل را به این اردو نبرد اما به نظر می‌رسد غیر از نفرات اصلی تمام بازیکنان جوان حاضر در تمرینات دو هفته اخیر در این اردو حضور دارند.

2060865

اسکواد پرسپولیس در حالی 30 نفره شده که البته سعید صادقی، امید عالیشاه و اوستون اورونوف بازیکنان مصدوم این تیم به حساب می‌آیند و قادر به تمرین با تیم نیستند و البته شاید گولسیانی و آل‌کثیر نیز همچنان به تمرین انفرادی ادامه دهند.

این یعنی که 25 بازیکن در تمرین گروهی سرخ‌ها حاضرند و باید در بازی‌های تدارکاتی پیش رو تست شوند که همین مساله کار گاریدو و کادرش را دشوار خواهد کرد چرا که تمرین تیم بسیار شلوغ و با حضور بازیکنان بسیار زیادی دنبال می‌شود.

2060863

نکته اینجاست که بازیکنانی مثل مهدی عبدی و احمد گوهری که احتمالا از پرسپولیس جدا خواهند شد در این سفر حضور ندارند و این مسئله ظاهرا در مورد میلاد سورگی هم مصداق دارد.

از سوی دیگر لیست بزرگسال پرسپولیس بدون حضور عبدی و گوهری چهار جای خالی خواهد داشت و اگر قرار به پر کردن این لیست باشد تعداد بازیکنان حاضر در تمرین این تیم به 34 نفر خواهد رسید و تمرین تیم بسیار شلوغ‌تر هم خواهد شد.

این دغدغه شیرین در حالی قرار است نگرانی‌های گاریدو را بیشتر کند که برخی مربیان قبلی پرسپولیس مثل مصطفی دنیزلی همواره اعتقاد داشتند باید نهایتا 20 بازیکن اصلی و آماده در تیم خود داشته باشید و نیازی به شلوغ کردن تمرین نیست.

البته در آن مقطع لیست مسابقات رسمی فوتبال ایران 18 نفره بود که الان این تعداد به 20 رسیده است.

2060864

در عین حال نکته اینجاست که اگر باشگاه پرسپولیس طی روزهای آینده و قبل از شروع فصل تازه چهار بازیکن دیگر جذب کند و تعداد بازیکنان با حضور دروازه‌بان، مدافع چپ و شاید مهاجم جدید بیشتر شود کار گاریدو برای انتخاب نفرات اصلی تیمش و در نهایت رسیدن به لیست بیست نفره هر مسابقه بسیار دشوار خواهد بود.

این اتفاق از آنجایی که گاریدو به برخی بازکینان جوان پرسپولیس اعتقاد دارد می‌تواند چالش مهمی برای او قبل از شروع فصل تازه فوتبال ایران باشد.

نظر شما