شناسهٔ خبر: 67962824 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

حسن پور در گفتگو با بولتن نیوز تاکید کرد؛

برگزاری مراسم تحلیف در شان نظام جمهوری اسلامی/ حمایت قوای مقننه و قضائیه از رئیس جمهور

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مراسم تحلیف رئیس جمهور باشکوه و در شان نظام جمهوری اسلامی بوده، گفت: مسئولین قوای مقننه و قضائیه از دکتر پزشکیان رئیس جمهور حمایت قاطع بعمل آوردند.

صاحب‌خبر -

گروه سیاسی: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مراسم تحلیف رئیس جمهور باشکوه و در شان نظام جمهوری اسلامی بوده، گفت: مسئولین قوای مقننه و قضائیه از دکتر پزشکیان رئیس جمهور حمایت قاطع بعمل آوردند.

شهباز حسن پور نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به مراسم تحلیف دکتر مسعود پزشکیان که بعدازظهر دیروز در صحن مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: این مراسم به خوبی برگزار شد و هم سطح مقامات داخلی و هم سطح مقامات خارجی حاضر در این مراسم بسیار بالا و خوب بود.

وی با بیان اینکه سخنان مسئولین سه قوه در این مراسم مثبت و سازنده بود، افزود: آقای قالیباف رئیس مجلس و مسئولین مجلس در برگزاری این مراسم همت به خرج دادند. همچنین آقای محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه از رئیس جمهور محترم حمایت کردند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای پزشکیان موضع اصولی و انقلابی در صحن مجلس اتخاذ کرد، افزود: اظهارات ایشان در خصوص کشتار مردم، زنان و کودکان بی دفاع غزه در واقع مواضع نظام جمهوری اسلامی بود و به همین دلیل با استقبال و تشویق های مکرر نمایندگان و مهمانان داخلی و خارجی همراه شد.

حسن پور تاکید کرد: بیش از صد مقام عالی رتبه کشورهای خارجی در این مراسم حضور داشتند که نشان از یک مراسم با اهمیت داشته است.

وی با بیان اینکه اسامی کابینه چهاردهم بزودی از سوی دکتر پزشکیان به مجلس شورای اسلامی ارائه می شود، افزود: مجلس آماده همکاری با دولت است و امیدواریم با رای اعتماد به وزارایی که ویژگی های لازم را دارند، دولت هر چه زودتر کار خود را آغاز کند.

نظر شما