شناسهٔ خبر: 67960756 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

استانبول نه، استقلال با استامبول اسپور مساوی کرد!

رسانه رسمی باشگاه استقلال سرانجام با نزدیک به یک ساعت تاخیر نتیجه بازی دوستانه این تیم در اردوی ترکیه را منتشر کرد، البته با یک گاف عجیب!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، همراهان استقلال که همراه این تیم به اردوی ترکیه رفته اند در غیاب مدیر روابط عمومی باشگاه و همکارانش، استانبول را با استامبول اشتباه گرفتند و نام تیم حریف را همان گونه که می شنوند، نوشتند. اگرچه همکاران خوب مان در رسانه رسمی استقلال که در تهران مستقر هستند در تیتر گزارش، استانبول را درست نوشته‌اند اما در متن گزارشی که از ترکیه ارسال شده، استانبول به اشتباه چند بار استامبول تایپ شده است.

متن گزارش منتشر شده در رسانه رسمی باشگاه استقلال را بخوانید:

تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه به مصاف تیم فوتبال استامبول اسپور رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. تک گل استقلال در این بازی توسط جلال‌الدین ماشاریپوف به ثمر رسید.

در جریان این بازی دو تیم ابتدا یکدیگر را محک زدند که در ادامه بعد از گذشت پانزده دقیقه ابتدایی بازی، شاگردان نکونام نبض بازی در دست گرفتند تا حریف به شکل کامل در لاک دفاعی فرو برود.

در این بازی هافبک‌های استقلال فشار بسیار سنگینی روی دروازه حریف وارد کردند اما موقعیت‌های گلزنی آبی‌پوشان با دفاع چند لایه تیم استامبول اسپور مهار شد تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

کادرفنی تیم فوتبال استقلال در جریان این بازی به کلیه بازیکنان حاضر در اردوی استقلال فرصت بازی داد تا تمام بازیکنان در این دیدار مورد ارزیابی جواد نکونام قرار گیرند.

توضیح خبرورزشی: متاسفانه طبق معمول اعضای روابط عمومی باشگاه استقلال در اردو و بازی دوستانه این تیم نامحرم تلقی شدند تا دوستانی که کنار تیم هستند خبر را به تهران بفرستند و استانبول را با استامبول اشتباه بگیرند!

بیشتر بخوانید: استقلال متوقف شد؛ زور تیم نکونام به قعرنشین سوپرلیگ ترکیه نرسید

نظر شما