شناسهٔ خبر: 67956675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران :

تصفيه خانه فاضلاب شهرک صنعتي نکا با پيشرفت فيزيکي 20 درصد در حال ساخت مي باشد

صاحب‌خبر -
تصفيه خانه فاضلاب شهرک صنعتي نکا با پيشرفت فيزيکي 20 درصد در حال ساخت مي باشد
خبرگزاری آریا- ابراهیم روحانی معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب در حال احداث شهرک نکا گفت: این تصفیه خانه با ظرفیت پالایش شبانه روز 500 مترمکعب در شبانه روزبا پیشرفت فیزیکی 20 درصد در حال ساخت می باشد.

به گزارش خبرنگارآریادرنکا، ابراهیم روحانی بیان داشت: علیرغم محدودیت منابع اعتباری، در حال حاضر سه تصفیه خانه فاضلاب مرکزی در شهرکهای صنعتی استان در حال ساخت می باشند که با ساخت این سه تصفیه خانه جدید در شهرکها و نواحی صنعتی استان، 1700 مترمکعب در شبانه روز به ظرفیت تصفیه خانه های فاضلاب مرکزی افزوده خواهد شد.

 روحانی تصریح کرد: تصفیه خانه مرکزی شهرک صنعتی نکا با ظرفیت پالایش شبانه روز 500 متر مکعب توسط مشاور رشاب طراح طراحی و با مبلغ قرارداد 347 میلیارد ریال توسط شرکت مجری گل نیلوفر سهند وارد فاز عملیاتی و اجرایی گردید این تصفیه خانه همزمان برای فاز اول و دوم شهرک طراحی شده که از طریق اجرای دو ایستگاه پمپاژ و مسیر انتقال کل واحدهای صنعتی مستقر در شهرک تحت پوشش قرار می‌دهد. این تصفیه خانه در حال حاضر در بخش خرید تجهیزات و اجرای ابنیه حدود 20 درصد دارای پیشرفت فیزیکی بوده که با برگزاری جلسه منظم کارگاهی مطابق برنامه‌ریزی اجرای پروژه مورد رصد قرار می‌گیرد.

نظر شما