شناسهٔ خبر: 67954832 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هشدار کاپیتان: باید فورا این برد را فراموش کنیم

سیمونه جیانلی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا می‌گوید از حالا همه تمرکز آن‌ها روی تقابل با لهستان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایتالیا اولین تیم در المپیک است که تاکنون دو برد در رشته والیبال به دست آورده است. حالا همه بازیکنان تیم ایتالیا، به ویژه سیمونه جیانلی کاپیتان و فردیناندو دجورجی سرمربی این تیم، منتظر بازی با لهستان هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا پس از بازی با مصر گفت: "بزرگترین مشکل ما انطباق با جدول زمانی مسابقات بود، اما شاگردانم در حفظ خود و تمرکزشان خوب عمل کردند. با این حال، ما اکنون به کار بر روی برخی از جنبه‌های فنی که نیاز به بهبود دارند، ادامه خواهیم داد. اکنون آخرین بازی را مقابل لهستان داریم که تیمی واقعاً عالی است."

همچنین سیمونه جیانلی، کاپیتان ایتالیا، اعلام کرد: "در مقایسه با برزیل و لهستان، مصر چیزهای کمتری دارد، اما وقتی با ذهنیت اشتباه وارد زمین می‌شوید، برخی مسابقات می‌تواند همه چیز را خراب کند. با این حال، ما بدون دست کم گرفتن حریف، نمایشی را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم. اکنون در رتبه خوبی هستیم، اما کاری انجام نشده است. افکار ما باید فوراً به آخرین دیدار با لهستانی‌ها معطوف شود. مسابقه‌ای که می‌تواند نشانه‌های خوبی درباره سطح فنی ما ارائه دهد."

دنیل لاویا نیز تقریباً صحبت‌های سیمونه جیانلی را تأیید کرد و اعلام کرد: "مطمئناً بازی مقابل لهستانی‌ها مسابقه‌ای خواهد بود که می‌تواند نشانه‌های مهمی در مورد شانس قهرمانی و ارزش ما به ما بدهد."

نظر شما