شناسهٔ خبر: 67954446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اسکان اتباع بیگانه در محله سعدی شیراز ممنوع شد

استاندار فارس از بررسی وضعیت حضور و اسکان اتباع بیگانه در محله سعدی شیراز خبر داد و گفت: با اجرای این مصوبه اسکان و اشتغال اتباع بیگانه در محله سعدی ممنوع خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدهادی ایمانیه در شورای ادارای فارس اظهارداشت:در شورای فنی استان، مسئله محله سعدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مصوبه‌ای مانند عدم حضور و اسکان اتباع غیرایرانی برای آن اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: با اجرای این مصوبه اسکان و اشتغال اتباع بیگانه در محله سعدی ممنوع خواهد بود.

استاندار فارس ادامه داد: طرح الزام وجود کفیل ایرانی برای هر اتباع بیگانه نیز از سوی وزارت کشور ابلاغ شده و در استان وارد فاز اجرایی شده است.

ایمانیه گفت: به موجب ابلاغ وزارت کشور در هیچ شهری نباید تراکم جمعیتی اتباع بیگانه و بهره‌مندی از خدمات بیشتر از 10 درصد باشد.

وی با تاکید بر این که باید مبارزه با فساد خط قرمز مدیران در استان باشد، خاطرنشان کرد: در بحث فساد باید بسیار جدی‌تر از قبل به این مهم ورود کرد و هیچ رحمی نداشته باشد.

استاندار فارس تاکید کرد: مردم باید احساس کنند که مدیران در بحث فساد همراه نیستند و گردن مفسدین را می‌شکنند.

ایمانیه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در بحث هم‌افزایی دستگاه‌ها و مدیران متاسفانه فارس وضعیت خوبی ندارد، عنوان کرد: بدون همراهی نمی‌توان مشکلات را حل کرد.

وی از مدیران خواست قبل از ارائه طرح و برنامه‌ها در سطوح بالای مدیریتی فارس جلسات کارشناسی و هم‌افزایی برگزار و تمام تلاششان را برای حل مشکلات به میدان بیاورند و برآیند جلسات را به مدیر ارشد اعلام کنند تا در سطح استانی و ملی مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار فارس همچنین اهمیت دادن به جوانان و احترام به آنها را از دیگر مولفه‌های خدمت رسانی اثربخش دانست و گفت: باید برای جوانان میدان را باز و جانشین‌پروری را دنبال کرد. 

ایمانیه با تاکید بر اینکه مدیران استان باید تا آخرین روز خدمت خود، میز‌های خدمت هفتگی را ترک نکنند، گفت: باز کردن گره‌های مزمن شده باید با جدیت دنبال شود، چون هیچ گرهی بدون اراده و تفکر باز نمی‌شود.

وی همچنین در خصوص بحران آب در فارس، عنوان کرد: با وجود اینکه این بحران کشوری است و به تبع گریبان استان را نیز گرفته، اما تمام تلاش‌ها برای مدیریت این مهم بکار گرفته شده و تا پایان هفته جاری موضوع بحران آب در فارس حل خواهد شد اگرچه لازم است در حوزه آب و انرژی به صورت خوشه‌ای کار‌های جدی انجام شود.

استاندار فارس همچنین درباره شکل‌گیری ارتباط موثر میان دانشگاه و محیط اجرا سخن گفت و افزود: در این زمینه پیشرفت‌های خوبی انجام شده و ادامه این روند منجر به فرو ریختن دیوار بی اعتمادی خواهد شد.

به گزارش خبرگزارس تسنیم، در این جلسه از دو کتاب هزار و 20 و 42 ساعت پارسی رونمایی شد.

انتهای پیام/424/.

نظر شما