شناسهٔ خبر: 67954415 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

حذف صندلی شهردار تهران از جلسات هیات دولت؟+ فیلم

اقتصادنیوز: برخی از اعضای شورای شهر تهران تاکید دارند که حضور شهردار تهران در هیات دولت به حل مشکلات پایتخت کمک می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، محمد آخوندی -رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر- تهران می‌گوید: اگر این صندلی از هیات دولت حذف شود ناشی از فشار جریان‌های تندرو است.

از سویی رییس شورای عالی استان‌ها هم تلاش دارد سهمی از هیات دولت نصیب شورایی‌های کشور کند.

خبر مرتبط
جدال موافقان و مخالفان ادامه کار زاکانی در شهرداری تهران

معاون پیشین محاسبات و پایش عملکرد شورای شهر تهران گفت: موافق خوانی ها و مخالف خوانی های اعضاء شورای شهر تهران در موضوع ماندن و رفتن زاکانی آدم را بیش تر از هر چیز یاد تعزیه می اندازد.

مدتی پیش نیز شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها در نشست پزشکیان با شورایی‌های کشور خطاب به رئیس‌جمهور منتخب، عنوان کرد: شما را به عنوان شخصیتی شوراباور و شورایاور می‌شناسیم و از شما درخواست داریم حضور رئیس شورای عالی استان‌ها به عنوان دستیار ویژه جنابعالی در امور استان‌ها در هیئت دولت را جامه عمل بپوشانید که این امر، خواسته جامعه شورایی است.

 رئیس‌جمهور هم در واکنش به این درخواست گفت: اگر در این خصوص منع قانونی وجود نداشته باشد قطعاً این کار را انجام خواهم داد و اگر منعی نیز وجود داشته باشد چهارچوبی ایجاد خواهیم کرد تا این اتفاق بیفتد. ما قرار نیست تصمیمی بگیریم که در آن مشارکت مردم وجود نداشته باشد و سیاستی را اجرا کنیم که مردم با ما همراه نباشند، اما باید تصمیمات سختی در این کشور بگیریم.

 

نظر شما