شناسهٔ خبر: 67953427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسؤول برگزاری ورزش‌های زورخانه‌ای بردسکن اعلام کرد؛

حضور ۲۶ استان در سیزدهمین دوره ورزش‌های زورخانه‌ای بردسکن

بردسکن- مسؤول برگزاری ورزش‌های زورخانه‌ای بردسکن گفت: تاکنون ۲۶ استان جهت حضور در سیزدهمین دوره ورزش‌های زورخانه‌ای در بردسکن اعلام آمادگی کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا کفاش زاده صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن نیز حضور داشت، اظهار کرد: آن چیزی که باعث می‌شود سیزده سال متوالی بتوانیم این مراسم را برگزار کنیم، حضور و استقبال مردم است.

مسؤول برگزاری ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و مرشد کهنه سوار بردسکنی گفت: تمامی تمهیدات لازم جهت برگزاری ورزش‌های زورخانه‌ای که به مناسب محرم عاشورایی برگزار می‌شود، مهیا است.

وی از حضور هرساله پهلوان طالقانی در بردسکن تقدیر و تشکر کرد و گفت: پهلوان طالقانی یک روز زودتر از برگزاری مراسم در شهرستان حضور دارد و از سرای سالمندان شهرستان بازدید به عمل خواهد آورد.

کفاش زاده با بیان اینکه تاکنون ۲۶ استان جهت حضور در این مراسم اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: مراسم ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از ساعت ۲۱ روز پنجشنبه در محل گود روباز پارک ولیعصر (عج) بردسکن با حضور مسؤولین کشوری و استانی برگزار می‌گردد.

وی همچنین از حضور قهرمان جهان محسن گلستانی نیز در این مراسم خبر داد.

مسؤول برگزاری ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با تقدیر و تشکر از شهرداری بردسکن بیان کرد: امیدواریم این ورزش که هرساله به صورت کشوری با حضور ۷ هزار نفری مردم و همشهریان برگزار می‌شود، در تقویم اجرایی کشور ثبت گردد.

نظر شما