شناسهٔ خبر: 67952297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

اختصاص ۲۷۰۰ میلیارد ریال به تکمیل محور پاتاوه به دهدشت

علی پاک

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص مبلغ ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به تکمیل نواقصات محور ارتباطی پاتاوه به دهدشت خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث‌آریا، علی‌محمد روستا امروز دهم مردادماه ۱۴۰۳ در بازدید از محور پاتاوه به دهدشت، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های خوبی که تیرماه ۱۴۰۲ در دور دوم سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید جاده پاتاوه - دهدشت بود، یکی از نواقصات این جاده روشنایی تونل‌ها بود که از اعتبارات سفر دوم، مبلغ ۲۷۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه قرار داده شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبارات مصوب نفت برای تونل‌های محور پاتاوه به دهدشت است.

او گفت: پروژه تکمیل روشنایی تونل‌های پاتاوه - دهدشت علاوه بر یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال نفت یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از سازمان برنامه‌وبودجه اعتبار دارد که شرکت زیرساخت نباید دست روی دست بگذارد و به دنبال جذب این پول برود.

روستا تصریح کرد: پروژه روشنایی جاده پاتاوه دهدشت پیشرفت ۴۶ درصدی دارد و منتظر تزریق اعتبار است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۱۷ تونل در مسیر پاتاوه دهدشت وجود دارد که روشنایی ۹ تونل تکمیل‌شده، بزرگ‌ترین تونل مسیر (پات) به طول ۲۵۰۰ متر است، سه تونل به هم چسبیده در این مسیر وجود دارد.

او گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال مصالح در کارگاه وجود دارد که از آن‌ها بازدید صورت گرفت و اکنون یکی از بهترین پیمانکارها پای‌کار این پروژه است.

روستا ادامه داد: با اتمام کار پروژه و تجهیز همه تونل‌ها به روشنایی، می‌توانیم مجوز تردد اتوبوس را اخذ کنیم که از حمل‌ونقل در کریدور شمال به جنوب نهایت استفاده برده شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم‌اینک پیمانکار بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال طلبکار بوده و امید است بتوانیم با تزریق ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیارد ریال به پروژه، جان دوباره‌ای به پروژه تزریق کنیم و هر چه سریع‌تر تونل‌ها از روشنایی برخوردار شوند.

انتهای پیام/

نظر شما