شناسهٔ خبر: 67952284 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

عمر خربین از خیر تراکتورسازی گذشت؟/ مقصد مهاجم سوری مشخص شد؟

اقتصادنیوز: یک روزنامه اماراتی به شایعات و اخبار درباره انتقال عمر خربین مهاجم الوحده به تیم فوتبال تراکتورسازی پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، پیش از شروع لیگ برتر در 25 مرداد، تیم فوتبال تراکتورسازی به دنبال جذب عمر خربین مهاجم تیم فوتبال الوحده امارات بود. حتی اخباری در این زمینه در رسانه های ایران منتشر شد که قرار است خربین برای تقویت خط حمله تراکتورسازی به ایران بیاید. در این زمینه سایت ترانسفرمارکت نیز از انتقال قطعی این مهاجم سوری به تراکتور خبر داده بود. 

با این حال، بر اساس اعلام روزنامه الامارات الیوم، گویا باشگاه الوحده این کشور قصد ندارد عمر خربین را به تراکتور واگذار کند. بر اساس مطلبی که ایسنا منتشر کرد، هر چند خربین در اردوی پیش فصل الوحده غیبت داشت اما همچنان در فهرست سرمربی الوحده قرار دارد تا فصل بعد هم برای این تیم اماراتی توپ بزند. 

عمر خربین دلیل غیبتش در اردوی تابستانی تیم الوحده در صربستان را خاص توصیف کرد. این بازیکن سوریه‌ای در اقدامی عجیب عکس‌های خود با پیراهن الوحده را از اینستاگرامش حذف کرد که این کار خشم هواداران تیم اماراتی را به دنبال داشت.

خربین فصل بسیار خوبی را با الوحده پشت سر گذاشت و در ۲۵ بازی موفق به زدن ۱۸ گل در لیگ امارات شد و عنوان آقای گلی را به دست آورد. او به همراه نیکولاس خیمنس، مهدی قایدی، سفیان رحیمی و سفیان بوفتینی نامزدهای انتخاب بهترین بازیکن فصل قبل لیگ امارات هستند.

خبر مرتبط
نه استقلال نه پرسپولیس/عمر خربین تراکتور را انتخاب کرد

اقتصادنیوز: باشگاه تراکتور خواستار جذب «عمر خربین» مهاجم تیم ملی فوتبال سوریه و باشگاه الوحده امارات شد.

 

نظر شما