شناسهٔ خبر: 67950297 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

عزت الرشق مقام حماس؛

نتانیاهو دروغگو است

عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: بیانیه دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر این که حماس مانع از رسیدن به توافق است، کاملاً بی‌اساس و دروغ است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از شبکه المیادین، الرشق افزود بلکه این نتانیاهوست کارشکنی می کند و در راه رسیدن به توافق مانع تراشی می کند.

 

وی تأکید کرد: کشورهای میانجی به خوبی اطلاع دارند حماس از خود نرمش و اقدامات مثبتی نشان داده و راه را برای رسیدن به توافق باز کرده و از موانعی که اسرائیل ایجاد کرده، عبور کرده است.

 

الرشق گفت: حماس از محتویات قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل شامل بیانیه بایدن بوده که بر توقف درگیری و عقب نشینی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی از نوار غزه و نیز تبادل اسرا تأکید کرده استقبال کرده، درحالی که این نتانیاهو بوده که با آن مخالفت کرده است.

 

این عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد: زمانی که نتانیاهو می گوید با پیشنهاد اسرائیل و نیز اصلاحیه‌های حماس بر این پیشنهاد موافق است، دروغ می‌گوید.

 

الرشق افزود: همه جهان می دانند نتانیاهو است که خواسته و شرط‌های بیشتری را وضع کرده، در پیشنهادی که از سوی اسرائیل ارائه شد، وجود نداشته است و این همان مطلبی است که در نشست اخیر در رم نیز روی داد.

 

در این راستا روزنامه نیویورک تایمز نیز به نقل از مسؤولان صهیونیست نوشت نتانیاهو دلیل اصلی موضع سرسخت رژیم صهیونیستی در مذاکرات رم است.

 

انتهای پیام /ی.ح/25

نظر شما