شناسهٔ خبر: 67949774 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

شلاق و زندان در انتظار سه مدیر سابق استقلال!

حداقل سه تن از مدیران سابق باشگاه آبی‌پوش تهرانی به دلایل مختلف مالی و مدیریتی،با احکامی نسبتا سنگین مواجه شده‌اند.

صاحب‌خبر -
شلاق و زندان در انتظار سه مدیر سابق استقلال!
کد خبر: 669210
|
۱۴۰۳/۰۵/۰۹ ۱۰:۰۵:۰۶

روزنامه گل نوشت: به نظر می‌رسد که ماجرای حیف و میل اموال دولتی در باشگاه‌های فوتبال ایران وارد فاز تازه و جدی شده است. در همین رابطه مطلع شدیم که پرونده‌های قدیمی برخی از مدیران سرخابی به شکل جدی در قوه قضاییه فعال شده‌اند. هرچند که پیش از آن هم هرگز مختومه نشده و به بایگانی سپرده نشده بودند.

تازه‌ترین اخباری که در این رابطه به دست ما رسیده حکایت از آن دارند که حداقل سه تن از مدیران سابق باشگاه آبی‌پوش تهرانی به دلایل مختلف مالی و مدیریتی،با احکامی نسبتا سنگین مواجه شده‌اند.از احکام صادر شده در رابطه با این پرونده می‌توان به زندان و شلاق اشاره کرد و البته هیچ کدام از مدیران یاد شده هم اکنون در حیطه فوتبال فعال فعالیت ندارند اما در گذشته های دور و نزدیک سکان هدایت باشگاه استقلال تهران را در دست داشته و ظاهراً مرتکب اشتباهات جدی شده بودند.

 

منابع خبری ما حکایت از آن دارند که بحث مبارزه با فساد در فوتبال به شدت جدی است و تا حصول نتایج ادامه خواهد داشت در همین رابطه به زودی اخباری نیز در رابطه با باشگاه‌های دیگر منتشر خواهد شد که قطعاً برای هواداران و علاقمندان فوتبال ایران شوکه کننده خواهد بود!

 

نظر شما