شناسهٔ خبر: 67949376 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

عکس| نشست فنی امیر قلعه‌نویی با مجید جلالی

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: فرایند انتخاب سرمربیان رده های ملی بر اساس شاخص های مشخص فنی صورت خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

مجید جلالی پس از پایان جلسه سه ساعته روز گذشته، دوشنبه ۸ مرداد ماه ۱۴۰۳ اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: در ابتدا جدولی را مورد بررسی قرار دادیم که تمام گزینه های مربیگری در سطوح مختلف تیم های ملی باید با شاخص های مشخص که در آین دیده شده است مورد ارزیابی قرار بگیرد و طبق همین اصول وارد رقابت برای سرمربیگری رده های ملی می شوند.

او افزود: البته کمیته فنی کار ارزشیابی را انجام می دهد و سپس گزینه های مد نظر خود را به هیات رئیسه معرفی می کند تا آنها بررسی نهایی انجام دهند.

جلالی همچنین گفت: در ادامه جلسه، آقای قلعه نویی خودش خواست تمام فعالیت‌هایی که در این مدت در تیم ملی انجام شده به اطلاع اعضا برسد.

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال افزود: آنالیزهای خیلی جامعی را در کادر فنی بزرگسالان مشاهده کردیم. بیش از ۶۰ بازیکن زیر ۲۵ سال با جزئیات بسیار زیاد مورد بررسی کادر فنی قراردارند که در کنار تک تک بازیکنان شاغل ایرانی در داخل و خارج از کشور ارزیابی می شود.

جلالی همچنین گفت: قرار است جلسه ای را با کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان برگزار کنیم تا درباره عملکرد این تیم در تورنمنت چین تبادل نظر شود.

او به نحوه انتخاب سرمربیان رده های مختلف از نونهالان تا زیر ۲۳ سال اشاره کرد و گفت: قرار است در هفته پیش رو هم درباره تیم امید و هم رده های نونهالان گزینه هایی مورد بررسی قرار بگیرد تا پس از بحث و بررسی های مختلف به هیات رئیسه اعلام شود.

عکس| نشست فنی امیر قلعه‌نویی با مجید جلالی

نظر شما