شناسهٔ خبر: 67947827 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

شرط رابرت داونی جونیور برای بازگشت به دنیای سینمایی مارول مشخص شد

صاحب‌خبر -

رابرت داونی جونیور برای بازگشت به دنیای سینمایی مارول شرط جالبی را گذاشته که مارول آن را قبول کرده است.

پس از اتفاقات رخ داده در پایان فیلم Avengers: Endgame و قربانی شدن تونی استارک یا مرد آهنی، دوران حضور رابرت داونی جونیور در دنیای سینمایی مارول به یک نقطه پایان رسید، بازیگری که نقش بسیار مهمی در موفقیت این بخش از دنیای سینمایی مارول داشته است.

حالا در رویداد کامیک‌کان سن دیه‌گو ۲۰۲۴ میلادی اعلام شد که رابرت داونی جونیور قرار است به دنیای سینمایی مارول بازگردد و این بار نیز قرار است نقش شخصیت ویکتور ون دووم ملقب به دکتر دووم را بازی کند. با این حال، رابرت داونی جونیور به سادگی این نقش را نپذیرفته و برای بازگشتش شرط تعیین کرده است.

ظاهرا رابرت داونی جونیور به استودیو مارول و سران آن اعلام کرده که فقط در صورتی به این دنیای سینمایی باز می‌گردد که برادران روسو مسئولیت کارگردانی فیلم Avengers: Doomsday و فیلم Avengers: Secret Wars را برعهده داشته باشند و آن‌ها تنها فیلمسازانی هستند که او با آن‌ها در این فیلم‌ها کار خواهد کرد.

البته رابرت داونی جونیور دستمزد بسیار قابل توجهی را برای بازگشت به دنیای سینمایی مارول دریافت خواهد کرد و طبق گزارش‌ها، این مبلغ حدود ۸۰ میلیون دلار خواهد بود که بزرگترین دستمزد وی در حرفه بازیگری‌اش محسوب می‌شود. همچنین گزارش شده که این بازیگر خواستار جت شخصی، تیم امنیتی اختصاصی و یک مکان اختصاصی کامل در سر صحنه فیلم‌های بعدی «انتقام‌جویان» برای خودش است.

منبع: comicbook

Zabi v-alkaline DARKSIREN

نظر شما