شناسهٔ خبر: 67947796 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نایکی وارد عمل شد: جذب نیکو ویلیامز برای بارسا!

شرکت نایکی قصد دارد به بارسلونا برای به خدمت گرفتن نیکو ویلیامز کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علاقه بارسلونا به جذب نیکو ویلیامز دیگر بر هیچکس پوشیده نیست. مدیران این باشگاه در چند هفته اخیر تمام تلاش‌شان و توجه‌شان را معطوف به جذب این ستاره اتلتیک بیلبائو کرده‌اند که یکی از دلایل اصلی قهرمانی تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ بود.

مشکلات مالی بارسلونا باعث شد که آنها کمی دیر برای به خدمت گرفتن این ستاره اسپانیایی اقدام کنند و از سوی دیگر با رقابت جدی باشگاهی مانند پاری سن ژرمن روبه‌رو شدند که گفته می‌شود پیشنهادی تقریبا دو برابر پیشنهاد بارسا به این بازیکن و باشگاه اتلتیک بیلبائو ارائه کرده است.

با وجود این که بسیاری معتقد بودند که این بازیکن آماده است تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو راهی بارسلونا شود اما در چند روز گذشته تردیدهایی در این باره به وجود آمده و خوش‌بینی بارسا برای جذب او به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. حتی گفته می‌شود که مدیران این باشگاه به او اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند تا تابستان سال آینده برای به خدمت گرفتنش صبر کنند و به نوعی سعی کرده‌اند که او را تحت فشار قرار دهند.

2056763

اما روزنامه اسپورت ادعای جالبی را مطرح کرده و مدعی شده است که نایکی قصد دارد به صورت جدی به روند انجام این انتقال ورود کند و تلاشش را برای متقاعد کردن نیکو ویلیامز و انتقالش به بارسلونا به کار بگیرد. آنها می‌دانند که حضور چنین ستاره‌ای درآمد بسیاری را به همراه خواهد داشت و به همین دلیل مایل هستند که برای متقاعد کردن او تلاش کنند. هرچند مشخص نیست که در این کار موفقیتی به دست بیاورند یا خیر. احتمال این که این بازیکن در فصل آینده هم همچنان در بیلبائو ماندگار شود زیاد است.

نظر شما