شناسهٔ خبر: 67947539 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

تحقیقات 2 ساله درباره جوان گمشده، پلیس را به برادر او مظنون کرد

مردی که مدعی بود با برادرش رابطه خوبی دارد، در پی تحقیقات دو ساله پلیس به عنوان مظنون ناپدید شدن و حتی قتل برادرش بازداشت شد.

صاحب‌خبر -
تحقیقات 2  ساله درباره جوان گمشده، پلیس را به برادر او مظنون کرد
کد خبر: 669183
|
۱۴۰۳/۰۵/۰۹ ۰۸:۲۵:۳۰

مردی که مدعی بود با برادرش رابطه خوبی دارد، در پی تحقیقات دو ساله پلیس به عنوان مظنون ناپدید شدن و حتی قتل برادرش بازداشت شد.

به گزارش سایت جنایی، حدود دو سال قتل پسر جوانی گم شد و خانواده‌اش ناپدید شدن او را  به پلیس و مراجع قضایی خبر دادند. خانواده جوان ناپدید شده اعلام کردند پسرشان در حالی مفقود شده که همه کارت‌های بانکی و مدارک شناسایی خودش را نیز برده است. به این ترتیب تحقیقات برای یافتن پسر جوان آغاز شد اما ردی از او به‌دست نیامد تا اینکه مدتی قبل 50 میلیون تومانی که در یکی از حساب‌های او بود، برداشت و با بررسی دوربین‌های مدار بسته مشخص شد پول توسط برادر پسر گم شده از حساب او برداشت شده است. به این ترتیب این مرد مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: من در گم شدن برادرم نقش ندارم.  رابطه ما خوب بود و اصلا نمی‌دانم  چه کسی پول را از حساب برادرم برداشت کرده‌ است.

این مظنون همچنین گفت: آخرین باری که من برادرم را دیدم ما با هم قرار داشتیم و در نهایت بعد از اینکه برادرم را پیاده کردم به اصفهان رفتم و بعد هم از او خبر ندارم.

با ادامه تحقیقات ماموران پلیس متوجه شدند این مرد بر خلاف ادعایش با برادر خود اختلاف داشت. ضمن اینکه پس از آخرین ملاقات هم با ماشین خودش به اصفهان نرفت بلکه با اتوبوس بین شهری راهی این شهر شد. به این ترتیب او به عنوان مظنون به دخال در ناپدید شدن و حتی قتل برادرش بازداشت شد و  تحقیقات از او در جریان است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما