شناسهٔ خبر: 67947427 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

توسط شهرداری منطقه 12 انجام شد؛

آماده‌سازي محوطه پيراموني مجلس همزمان با مراسم تحليف رياست‌جمهوري

صاحب‌خبر -
آماده‌سازي محوطه پيراموني مجلس همزمان با مراسم تحليف رياست‌جمهوري

خبرگزاری آریا- شهرداری منطقه 12همزمان با مراسم تحلیف رئیس جمهورمنتخب مردم، اجرای تمهیدات و اقدامات خدمات شهری، فرهنگی، ترافیکی و عمرانی  در محدوده مجلس شورای اسلامی شهر تهران را در دستور کار قرار داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در همین راستا معاونت خدمات شهری ومحیط زیست منطقه با استقرار 20 دستگاه خودرو واترجت وتانکر و 350 نیروهای پاکبان از روز قبل  شستشو، لایروبی انهار و پاکسازی محور شهید مصطفی خمینی، جمهوری، بهارستان و 17 شهریور  و اداره زیباسازی منطقه نیز  رنگ آمیزی نرده ها ،جداول و جداره های نا زیبا را اجرایی کرد.
با توجه به حضور سران کشوری، لشکری و مقامات ارشد کشورهای خارجی در این مراسم ، ضمن بازبینی دوربین های امنیتی منطقه، اکیپ های ترافیکی با همکاری پلیس راهور در زمینه نصب بنر برای عدم توقف وپارک خودروها ، نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی و  هدایت مسیر و ایمنی تردد اقدام کردند.
اجرا و احیای  7 و نیم کیلو متر خط کشی محوری در  خیابان های آقاجانلو، مجاهدین و مصطفی خمینی و شریف رضی و 150 متر بلوک بلوک عابر پیاده در محور مجاهدین اسلام  تقاطع آجانلو از دیگر اقدامات حوزه معاونت حمل ونقل وترافیک منطقه 12  در این راستا بود.
 در راستای پیش بینی های ترافیکی،عملیات جاگذاری نیوجرسی به منظور انسداد مسیرهای فرعی منتهی به محل برگزاری مراسم تحلیف نیز توسط این معاونت اجرایی شد.
همچنین  در راستای تسهیل در عبور و مرور مدعوین این مراسم روکش آسفالت محورهای منتهی به مجلس و درزگیری 9 هزار متر طول محور مصطفی خمینی نیز در دستور کار معاونت فنی وعمران قرار گرفت.
به گزارش آریا، به گفته رئیس پلیس راهور تهران سه شنبه نهم مردادماه  از ساعت 8 صبح توقف خودرو در خیابان‎های اطراف مجلس و از ساعت 14 هرگونه تردد خودرو و موتور سیکلت در این محدوده ممنوع است و متروی میدان بهارستان از ساعت 14 تا 19 مسافرگیری نخواهد داشت.
مراسم تحلیف رئیس جمهور سه شنبه نهم مرداد 1403 ساعت 16 در مجلس شورای اسلامی با حضور سران کشوری و مقامات ارشد کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/حسین.ابویسانی

نظر شما