شناسهٔ خبر: 67947164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

اجرای طرح "عصر جدید مسجد" در سطح مساجد استان مرکزی

حوزه / مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از اجرای طرح "عصر جدید مسجد" در راستای برنامه‌های اوقات فراغت در سطج مساجد این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، مرتضی انقانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن فصل اوقات فراغت و حضور فعال دانش آموزان در مساجد، بیش از ۱۰۰ مسجد مجری برگزاری برنامه‌های تابستان امسال با شعار «مسجد کانون نشاط» در طرح «عصر جدید مسجد» در استان مرکزی است.

وی با بیان اینکه بازی و تربیت یکی از مؤلفه‌های طرح عصر جدید مسجد محسوب می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در کلاس‌های طرح عصر جدید مسجد، از محورهای آموزشی و فرهنگی در عناوین قرآن، عترت، اخلاق و اعتقادات، کتاب و کتاب خوانی، مهارت و فن آوری، سرود و نویسندگی در قالب‌های متنوع بهره‌مند می‌شوند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، یادآور شد: امسال به دلیل تقارن ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) حضور بچه‌ها در مسجد بیشتر است و رویکرد کلاس‌های اوقات فراغت جنبه مناسبتی در این ایام را دارد.

انقانی، با اشاره به ارتباط گیری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با دستگاه‌های همسو در سطح استان به جهت قوت گرفتن برنامه‌های اوقات فراغت در مساجد، یادآور شد: امید است با همکاری نهادهای مرتبط شاهد رونق مسجد در همه زمینه‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه به صورت جداگانه در بیشتر کانون‌هایی که مجری برنامه‌های اوقات فراغت هستند با حضور والدین و ارکان مسجد برگزار شده و پس از خاتمه کلاس‌ها و برگزاری اردوها، مراسم اختتامیه نیز به همراه تقدیر از برترین‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

نظر شما