شناسهٔ خبر: 67945110 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه قدس | لینک خبر

ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی نتانیاهو را جنایتکار می‌خوانند

ایستادگی اهالی «مجدل‌شمس» در برابر توطئه صهیونیست‌ها

تلاش رژیم صهیونیستی برای بهره‌برداری از حادثه اصابت موشک به شهرک مجدل شمس در شمال فلسطین اشغالی و ارتباط دادن آن به حزب‌الله برای فشار بر لبنان و مقاومت در حالی است که صحبت‌های مقامات تل‌آویو حتی در میان مردم این منطقه هم خریداری نداشته و آن‌ها صهیونیست‌ها را متهم اصلی جنایت می‌دانند.

صاحب‌خبر -

​​​​​​​بر این اساس، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل که دو روز پس از انفجار در «مجدل شمس» وارد منطقه شده بود، در بدو ورود با مخالفت شدید و اعتراضات مردم در جولان اشغالی مواجه شد. اهالی که جزو اقلیت دروزی هستند، با برگزاری تجمعی از ورود «بنیامین نتانیاهو» به این شهر جلوگیری به عمل آورده و وی را جنایتکار جنگی توصیف کردند. آن‌ها یکشنبه نیز حضور اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در منطقه را تحمل نکرده و یک‌صدا شعار دادند: «جنایتکار اینجا را ترک کن، ساکنان جولان تو را نمی‌خواهند».
عصر روز شنبه در نتیجه اصابت موشک به یک زمین فوتبال در منطقه مجدل شمس، 12کودک دروزی جان باخته و 30 تن دیگر زخمی شدند. با آنکه شاهدان عینی به رسانه‌ها خبر دادند انحراف موشک رهگیر سامانه «گنبد آهنین» موجب انفجار شده، اما کابینه و رسانه‌های رژیم صهیونیستی انگشت اتهام را به سرعت به سمت حزب‌الله نشانه گرفتند. تهدیدات تا جایی بالا گرفته که برخی کشورها مانند آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه، هلند و... روز گذشته با ادعای تشدید مخاطرات ناشی از وقوع جنگ احتمالی میان تل‌آویو و حزب‌الله، از شهروندانشان خواستند به‌سرعت لبنان ترک کنند! همزمان حزب‌الله درباره هرگونه ماجراجویی رژیم صهیونیستی علیه مقاومت هشدار داده و تأکید کرد اگر اسرائیل بخواهد سقف عملیات‌های نظامی خود را افزایش دهد، قوانین جدید درگیری به نفع اسرائیل و حامی شرور آن، آمریکا نخواهد بود.

نظر شما