شناسهٔ خبر: 67943694 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

جزئیات محدودیت پرواز‌های فرودگاه مهرآباد در روز سه شنبه ۹ مرداد

اقتصادنیوز: راهبر فرودگاه مهرآباد گفت: از فردا ساعت ۱۲ محدودیت پذیرش پرواز‌های ورودی به فرودگاه مهرآباد آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم مرادی راهبر فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه از فردا ۹ مردادماه ساعت ۱۲ تمامی پروازهای ورودی به فرودگاه مهرآباد با محدودیت روبرو می‌شود گفت: تمامی پروازهای VFR (پروازهای با دید) برای ۹ مرداد ماه در داخل پایانه هوایی تهران تعلیق شد. همچنین، پروازهای فرودگاه مهرآباد در روز نهم مرداد ماه، همزمان با روز تحلیف، تا ساعت ۱۲ محلی به صورت عادی انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: از ساعت ۱۲ محلی تا ساعت ۲۲ محلی این فرودگاه هیچ‌گونه پرواز ورودی داخلی نخواهد پذیرفت و تنها پروازهای داخلی خروجی از این فرودگاه امکان انجام خواهند داشت.

مرادی تأکید کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با کلیه مبادی کشوری، لشکری و امنیتی، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در تمام ساعات شبانه‌روز ۹ مرداد ماه آماده پذیرش پروازهای VIP خواهد بود. این تصمیمات به منظور تسهیل برگزاری مراسم تحلیف و تأمین امنیت لازم اتخاذ شده است و تا کنون بر اساس برآوردهای انجامی حداقل ۸۰ هیات دیپلماتیک در سطوح مختلف در این مراسم حضور پیدا کردند.

گفتنی است محمد رضا فردی معاون بهره برداری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار کرد: هیچ تغییری در برنامه پروازی روز ۹ مرداد در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در زمان مراسم تحلیف ایجاد نشده و کلیه پروازها طبق روال برنامه انجام می‌شوند.

فردی خاطر نشان کرد: مسافران می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 096330 یا مراجعه به سایت www.ikac.ir از آخرین وضعیت پرواز خود کسب اطلاع کنند.

نظر شما