شناسهٔ خبر: 67943387 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جمله | لینک خبر

گزارش عملکرد یک‌ماهه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری

گزارش عملکرد مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری در یک ماه گذشته

صاحب‌خبر -

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، روابط عمومی شهرداری ساری تلاش خود را بر آن نهاده است که با رعایت اصول حرفه‌ای کار رسانه‌ای، شفافیت و صداقت ضمن ارائه عملکرد مجموعه مدیریت شهری در راستای حق قانونی شهروندان و اعتمادسازی همگانی، بر محور مسئولیت اجتماعی و همگانی گام بردارد.

تولید اخبار و گزارش از اقدامات شهرداری در حوزه‌های خدماتی، عمرانی و فرهنگی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌های مجازی و مکتوب در انعکاس اخبار و تعامل حداکثری با رسانه‌ها از اهم اقدامات روابط عمومی شهرداری بوده که حاصل تلاش شبانه‌روزی این مجموعه در ابعاد مختلف اطلاع‌رسانی با اتخاذ رویکردهای جدید در دوره فعلی مدیریت شهری است.

هم‌اکنون به‌منظور اطلاع‌رسانی دقیق و سریع در ۸ پلتفرم ارتباطی از قبیل، سایت خبری، شبکه اجتماعی تلگرام، اینستاگرام، سروش، ایتا، بله، واتساپ و آپارات فعال است که در طول شبانه‌روز به انعکاس مهم‌ترین رویدادهای شهر می‌پردازد و روزانه به‌طور متوسط ۱۰۰ پیام در حوزه‌های اطلاع‌رسانی، حقوق شهروندی، پیام روز، معرفی جاذبه‌های گردشگری و مذهبی منتشر می‌کند.

انتشار پیام‌های تبریک و تسلیت در تمامی مناسبت‌های ملی و مذهبی از سوی مسئولان مدیریت شهری از دیگر اقدامات مدیریت ارتباطات شهرداری است.

با توجه به همکاری مدیریت ارتباطات شهرداری با اصحاب رسانه به‌ویژه خبرنگاران خبرگزاری‌ها و سایت‌های معتبر ملی، در تیرماه گذشته بیش از ۱۰۰ خبر و گزارش از اقدامات و عملکرد شهرداری در سایت‌ها، خبرگزاری‌ها ازجمله ایلنا، فارس، ایسنا، شبستان، آریا و سایت‌های خبری همچون باران شمال، تیترشمال، تیرنگ، سبز سرخ، ساری فردا، آوای خزر، برترین خبر، مازنداصناف، پیک شهر، چامه شمال، نکته آنلاین، سبز البرز، طاهر آنلاین، صدای نکا و دیگر سایت‌های خبری به انتشار رسیده است.

در همین مدت بیش از ۳۰ خبر توسط روزنامه‌ها، هفته‌نامه در خصوص اخبار مجموعه شهرداری ساری چاپ و منتشر شد که اغلب آن توسط تیم تحریریه مدیریت ارتباطات شهرداری تنظیم و به انتشار رسیده است.

همچنین مدیریت ارتباطات شهرداری با بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای با ساخت کلیپ، عکس نوشت، طراحی لوگو تایپ، طراحی پوستر و بروشور سعی در پویایی و خلاقیت در انتشار مطالب دارد.

تولید و انتشار ۲۴ خبر و گزارش تولیدی در سایت خبری شهرداری در تیرماه گذشته ازجمله اقدامات این واحد در شهرداری ساری است.

نظر شما