شناسهٔ خبر: 67943307 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

یک خیابان در اصفهان نشست کرد

اقتصادنیوز: قسمتی از خیابان میر به علت ریزش مسیر خط لوله انتقال فاضلاب قدیمی محور جنوب به تصفیه‌خانه ریزش و نشست کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «منصور شیشه‌فروش» مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: قسمتی از خیابان میر به علت ریزش مسیر خط لوله انتقال فاضلاب قدیمی محور جنوب به تصفیه‌خانه ریزش و نشست کرد.وی با اشاره به اعزام تیم‌های فنی و عملیاتی شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور به محل حادثه گفت: ایمن‌سازی و اعمال محدودیت ترافیکی موقت توسط پلیس در یک محور از خیابان انجام شد.

شیشه‌فروش گفت: عملیات خاک‌برداری در عمق ۶ متر با اعزام ماشین‌آلات در حال انجام است.مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: عملیات ایمن‌سازی و پر سازی روی خط لوله امشب به پایان خواهد رسید.

وی بیان کرد: این خط قدمت ۵۵ ساله دارد و با تعویض ۲ کیلومتر از مسیر فرسوده در چند سال اخیر در مسیر خیابان‌های مرتبط خط قدیمی فوق از مدار خارج شده و فاضلابی در خط نیست و پس‌زدگی فاضلاب در جایی گزارش نشده است.شیشه‌فروش بیان کرد: ۳۰۰ کیلومتر از شبکه‌های فاضلاب اصفهان فرسوده و نیاز به بازسازی و اصلاح دارد که ۴۴ کیلومتر آن خطرپذیر و در اولویت اجرا است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: لازم است وزارت نیرو، سازمان برنامه‌وبودجه کشور و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نسبت به تخصیص اعتبار موردنیاز به استان برای رفع خطر و بازسازی خطوط اقدام کنند.

نظر شما