شناسهٔ خبر: 67941822 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کرملین:

ادعای دخالت روسیه در حمله به تأسیسات فرانسه بی‌اساس است

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: ادعای دخالت روسیه در حمله به تأسیسات زیرساختی فرانسه بی‌اساس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه در سخنانی خطاب به خبرنگاران کشورش اعلام کرد: مقامات ژاپن با اقدامات غیردوستانه غرب علیه روسیه همراه شده اند و این امر بر روابط دوجانبه ما تاثیر می گذارد.

بر اساس اعلام این رسانه، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه گفت: روسیه در نظر دارد روابط با ونزوئلا را به طور همه جانبه توسعه دهد.

دیمیتری پسکوف، اضافه کرد: گزارش‌های ادعایی درباره دخالت روسیه در حمله به تأسیسات زیرساختی فرانسه در جریان بازی‌ های المپیک اتهاماتی بی‌ پایه و اساس به شمار می آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پوتین و لوکاشنکو (رؤسای جمهور روسیه و بلاروس) در مورد طیف وسیعی از مسائل مربوط به همکاری های دو کشور از جمله مسائل امنیتی، تجارت و همکاری های اقتصادی گفتگو کردند.

پسکوف تصریح کرد: ایجاد یک فرماندهی نظامی جدید در ژاپن توسط آمریکا، باید از سوی مقامات نظامی روسیه مورد تحلیل قرار بگیرد که این کار انجام خواهد شد.

نظر شما