شناسهٔ خبر: 67940428 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

چهارمین بمب تراکتور در راه ایران/ یک پرسپولیسی دیگر در تبریز

هافبک سابق باشگاه پرسپولیس در یکقدمی بازگشت به فوتبال ایران قرار دارد.

صاحب‌خبر -

بحث بازگشت بشار رسن به لیگ ایران جدی است. این بازیکن عراقی که سابقه بازی‌کردن در پرسپولیس را در کارنامه دارد این بار قرار است راهی تراکتور شود.

صفحه عراق اکسترا در توییتر از توافق نهایی بشار رسن با تراکتور خبر داد.

تراکتور پیش از این با مهند علی به توافق رسید اما این مهاجم عراقی در تست‌های پزشکی تراکتور رد شد و باید دید که آیا بشار موفق به پشت سر گذاشتن تست تراکتور می‌شود یا خیر.

بشار رسن نامی آشنا برای فوتبال دوستان ایرانی و اسمی محبوب برای هواداران پرسپولیس است. این بازیکن بعد از درخشش در تیم ملی فوتبال عراق و باشگاه نیروهوایی به جمع سرخ‌پوشان پایتخت پیوست و در ۴ سال حضور در این تیم با انجام ۱۰۴ بازی خاطرات خوب و شیرینی را برای قرمزها به ارمغان آورد.

رسن بعد از ۴ سال حضور در پرسپولیس سرانجام در سال ۲۰۲۱ از این تیم جدا شد و راهی فوتبال قطر شد تا لباس تیم القطر را برتن کند. این بازیکن که به صورت قرضی در المرخیه قطر حضور داشت حالا مورد توجه باشگاه تراکتور تبریز قرار گرفته است. او در این فصل در ۱۱ بازی برای تیم قطری به میدان رفته و موفق به زدن ۳ گل و دادن ۳ پاس گل شده است و پرشورها در تلاش هستند تا بعد از جذب علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی چهارمین بازیکن سابق سرخ‌پوشان پایتخت را نیز به تبریز بیاورند.

 

نظر شما