شناسهٔ خبر: 67940396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیأت فوتبال اردبیل:

۱۵ هزار نوجوان در مدارس فوتبال آموزش می‌بینند

اردبیل- رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: ۱۵ هزار نوجوان در رده‌های سنی مختلف در مدارس فوتبال استان اردبیل آموزش می‌بینند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، صمد نوتاش عصر دوشنبه در بازدید از فعالیت مدارس فوتبال در اردبیل، اظهار کرد: ۱۵ مدرسه فوتبال استان اردبیل با اخذ مجوز قانونی در حال فعالیت هستند و ارائه برنامه‌های آموزشی را در گروه‌های سنی مختلف در فصل تابستان بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: در این مدارس بر اساس برنامه‌های استاندارد و مصوب شده توانمندسازی و استعدادیابی را شاهد هستیم و فوتبال آموزان مستعد انتخاب و به مسابقات ملی معرفی می‌شوند.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: ما در قالب رویدادهای مختلف به ویژه فستیوال مدارس فوتبال پایه استان سعی می‌کنیم تا این استعدادها را در گروه‌های سنی مختلف و در شهرستان‌ها برگزیده و معرفی کنیم تا امکان ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر فراهم آید.

نوتاش افزود: ما حمایت‌های لازم را از این مدارس فوتبال انجام می‌دهیم و تلاشمان بر این است تا این مدارس نیز بتوانند در حوزه آموزش و استعدادیابی خوب عمل کرده و فوتبال استان را به نقطه غنی ارتقا دهند.

وی به تعامل خوب هیأت فوتبال با شهرداری و سپاه در حمایت از تیم‌های ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر با حمایت‌های همه‌جانبه لیگ‌های منظم فوتبال را در استان شاهد هستیم و انتظار می‌رود با تقویت لیگ‌های پایه بتوانیم در بحث استعدادیابی شایسته و مناسب عمل کنیم.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل بیان کرد: ما از فرصت‌های به دست آمده به رغم تنگناها و محدودیت منابع و امکانات سعی می‌کنیم به بهترین شکل استفاده کرده و فوتبال را به صورت پایه‌ای و ریشه‌ای مورد حمایت و تقویت قرار دهیم.

نظر شما