شناسهٔ خبر: 67939823 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جلوگیری از مصدومیت توسط بازیکنان خشمگین حریف

مورایس جان تیمش را برداشت و فرار کرد!

شاگردان مورایس تا دقیقه 27 با سه گل از حریف مدعی خود پیش بودند، اما اتفاقاتی منجر به نیمه‌‍‌تمام ماندن این مسابقه تدارکاتی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، این چهارمین مسابقه تدارکاتی سپاهان در اردوی ترکیه بود که از ساعت 16 به وقت محلی آغاز شده بود. تیم مورایس در سه بازی قبلی مقابل هاتای اسپور، استانبول اسپور و سیوا اسپور بازی کرده بود که دو تساوی یک بر یک و یک پیروزی دو بر صفر مقابل استانبول‌اسپور حاصل تلاش مورایس و شاگردانش در این اردو بود.
بازی چهارم از این جهت برای مورایس و سپاهانی‌ها از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار بود که آنها مقابل آنتالیا اسپور تیم رتبه دهم فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه صف‌آرایی می‌کردند و از طرفی در روزهای پایانی اردوی ترکیه نیز حضور دارند که هماهنگی و دیدن پیشرفت تیم در یک مسابقه پرفشار برای کادر فنی پرتغالی تیم از اهمیت بسزایی برخوردار بود.

2060231

مورایس برخلاف سه بازی گذشته از ترکیب کامل‌تری در شروع مسابقه بهره برده بود و خیلی زود شاگردانش توانستند بر اوضاع مسلط شوند و سه مرتبه دروازه حریف قرمزپوش خود را بازکنند. 

*در دقیقه ۴ جواد آقایی‌پور روی پاس کاوه رضایی گل نخست سپاهان را به ثمر رساند.

*در ادامه حملات سپاهان روی دروازه آنتالیا اسپور ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۱۷ مسابقه کاوه رضایی از روی ضربه ایستگاهی به زیبایی  هر چه تمام‌تر گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.
*دو دقیقه بعد در ادامه حملات سپاهان، کاوه رضایی بار دیگر روی ارسال حسین گودرزی گلزنی کرد و موفق شد گل سوم طلایی‌پوشان را در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند.

ویدئو: 348639

*تغییر ریتم مسابقه پس از سه گل سپاهان 

پس از اینکه بازیکنان آنتالیا اسپور طی 19 دقیقه 3 مرتبه دروازه خودشان را باز شده دیدند، شکل بازی عوض شد و خشونت را بر سبک و شیوه بازی خود حاکم کردند. پیراهن‌کشی و برخوردهای فیزیکی میان بازیکنان دو تیم بیشتر شد تا پس از چند دقیقه وقتی شدت برخوردها لحظه به لحظه در حال افزایش بود، ژوزه مورایس و همتای برزیلی‌اش در راس کادر فنی آنتالیا اسپور تصمیم غیرمنتظره‌ای را برای محافظت از شاگردان خود بگیرند.

براین اساس و در‌ شرایطی که بازی تا دقیقه ۲۷ با نتیجه سه بر صفر ادامه داشت، این مسابقه تدارکاتی با هماهنگی سرمربیان دو تیم و همکاری با داوران بازی، نیمه‌تمام ماند تا اگرچه شاگردان مورایس در چهارمین بازی دوستانه نمایش درخشانی ارائه کرده بودند، اما ترس مورایس از مصدومیت بازیکنان کلیدی در دیدارهای سرنوشت‌ساز پیش رو سبب شد تا این مربی پرتغالی قید ادامه مسابقه را بزند.

2060232

با این حال طی همان 20 دقیقه سپاهانِ مورایس توانست قدرت‌نمایی قابل اتکایی در فاصله 7 روز مانده تا دیدار برابر شباب الاهلی در ورزشگاه نقش جهان داشته باشد و در این بین درخشش سه بازیکن که کاوه رضایی، حسین گودرزی و جواد آقایی‌پور بودند، برای سپاهانی‌ها و فوتبال ایران در این مسابقه مهم دلگرم‌کننده بود. در این بین بی‌شک عملکرد کاوه رضایی با ثبت دو گل و ارسال یک پاس گل چشم‌گیر و امیدوارکننده است.

نظر شما