شناسهٔ خبر: 67936618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

مسئولیت نورپردازی و زیبا سازی کشور از غرب تا شرق، شمال تا جنوب توسط شرکت آترین نوین

  نورپردازی شهری از جمله عناصر مهمی است که به زیباسازی و امنیت شهر کمک می‌کند و المان های نوری تاثیر به سزایی در زیبایی، امنیت و جذب گردشگر دارند.

صاحب‌خبر -

 

نورپردازی شهری از جمله عناصر مهمی است که به زیباسازی و امنیت شهر کمک می‌کند و المان های نوری تاثیر به سزایی در زیبایی، امنیت و جذب گردشگر دارند. سازمان‌ها و شهرداری‌ها همواره در تلاش هستند تا به بهترین نحو در جهت زیبا سازی و امنیت شهر قدم بردارند. المان های نوری از جمله المان سان لایت یکی از پررنگ ترین نقش‌ها را در زیباسازی شهر ایفا می‌کنند. همکاری سازمان ها، مراکز خصوصی و شهرداری‌های تهران، مشهد، بندر عباس، اهواز، هرمز، تربت حیدریه، درگز، مسجد سلیمان، کلاته رودبار، براوات، بردسیر و... با شرکت "آترین نوین" در همین راستا صورت گرفت و نتایج بسیار خوبی را به همراه داشت.

نورپردازی صحیح و حرفه ای همچنین طراحی و تولید المان های نوری با بهترین متریال از نقاط مثبت این شرکت دانش بنیان است که جزو اولین تولید کننده‌های این المان در کشور است.

خوشامد گویی در هنگام ورود به شهر با اسم سازمان یا شرکت، پخش تصاویر سه بعدی با کیفیت شرکت یا مجموعه، نمایش تصاویر شهدا، رهبر، قرمز شدن المان های سراسر شهر به مناسبت ایام محرم، پیام های تسلیت، نمایش پرچم ایران در مناسبت های ملی، نمایش اسم سازمان ها به صورت متن همراه با افکت همه تدابیری بود که برنامه ریزی شده و این برنامه توسط المان سان لایت به صورت هوشمند اجرا شد.

 

از نورپردازی تا هوشمند سازی شهرها، شهرستان ها و مراکز تفریحی

نورپردازی یکی از مهم ترین بخش هایی است که مسئولین به آن رسیدگی می‌کنند زیرا از تاثیرات نورپردازی صحیح و اصولی به خوبی آگاه هستند. ترکیب نورپردازی با تکنولوژی باعث خلق صحنه های جدید و صرفه جویی هزینه ها و منابع می‌شود. "سان لایت" یا "ستاره فروزان" در شهرها با تکنولوژی هوشمندی که ساخته شده قابلیت کنترل انرژی را دارد و با نزدیک شدن به نیمه شب به طور خودکار خاموش می‌شود. استفاده از این سیستم هوشمند باعث کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود.

یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این محصول توسط شهرداری‌ها و سازمان‌ها هوشمند بودن و همه کاره بودن این المان نوری است. با نصب "المان خورشیدنما" در سطح شهر با روشن شدن المان ها، افکت های اولین المان با تک تک المان‌ها هماهنگ شده و به صورت یکدست انواع افکت، رقص نور، ساعت، تصاویر و متن ها، پخش اذان و... نمایش داده می‌شود.

همکاری موفق شرکت دانش بنیان آترین نوین با شرکت های خصوصی، سازمان‌ها و شهرداری های کل کشور

بخش عظیمی از روشنایی و زیبایی شب ها را مدیون شرکت آترین نوین سازنده المان نوری سان لایت هستیم. از شرق تا غرب، شمال تا جنوب در ابتدای ورودی شهرهای این مرز و بوم، پارک‌ها و مراکز تفریحی، ادارات و شرکت‌های خصوصی و در سطح شهر المان‌های طراحی شده توسط این شرکت خوش نام و نام آشنا را می‌بینیم. در واقع یادآوری تاریخ ها و مناسبت های ملی و مذهبی، افکت ها و رقص نورها در زمان اعیاد و نورپردازی های قرمز و سبز به صورت ثابت و متحرک در ایام شهادت، پخش اذان در سطح شهر با این المان امکان پذیر است این یعنی قدم گذاشتن در راستای هوشمند سازی کشور.

این شرکت با بیش از یک دهه تجربه در زمینه روشنایی و نورپردازی شهری و همکاری با شهرداری ها و سازمان ها ازجمله شهرداری تهران، مشهد، بندرعباس، گلمکان، هرمز، رامهرمز، فیروزکوه، بردسیر، مسجد سلیمان، درگز، تربت حیدریه، رشناوند، چاه مسلم، هفت حوض و.... اعتبار و کیفیت ساخت خود را تضمین کرده است. جهت مشاوره خرید و اطلاع از قیمت المان نوری سان لایت و نحوه همکاری با شماره 09358021811 تماس بگیرید.

درخشندگی شب ها با ستاره 32 پر در زمین

المان ستاره 32 پر یا خورشید نما یا یکی از مهم‌ترین و زیباترین اجزای نوری است که در شهر نصب شده است. این ستاره درست همانند ستاره های آسمانی در تاریکی شب می‌درخشد و به شهر جلوه و نمای خاصی می‌بخشد اما تفاوت زیادی با سایر ستاره های آسمان دارد. پخش تصاویر مختلف در شهر، رقص نورهای جذاب، نمایش ساعت به طور دقیق ، نمایش تقویم و تنظیم هوشمند نور به صورت هماهنگ در چند سان لایت از بهترین ویژگی های این المان است که در بهترشدن فضای شهری، رونق کسب و کار ها و جذب گردشگر کمک شایانی کرده است.

7

استفاده از المان های نوری شهری گامی مهم و بزرگ در راستای زیباسازی شهری

با گذشت زمان تکنولوژی و فناوری نورپردازی حرفه ای خیابان ها، معابر و مراکز تفریحی تجاری به بخش اصلی و مهمی تبدیل شد که مسئولین به دنبال بهترین راه حل و عملکرد هستند. مناسبت های ملی و مذهبی از مهم ترین رویدادهای کشور است که آماده سازی مناسب برای اعیاد، ایام شهادت و مناسبت های ملی اهمیت ویژه ای پیدا می‌کند به همین دلیل استفاده از " المان نوری شهری " نه تنها بر زیباسازی بلکه در امنیت، بهبود کسب و کار مردم، گسترش صنعت گردشگری و از همه مهمتر در شکل‌گیری فرهنگ تاثیر دارد بنابراین یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید المانهای مختلف توجه به این نکات است که المان های سطح شهر یا مجتمع ها، مراکز تفریحی و... ها باید به گونه ای باشد که همه این موارد را در دربر گیرد. طراحی المان سان لایت هوشمند توسط متخصصین و مهندسان آترین نوین به گونه ای است که مطابق با سلیقه و فرهنگ این مرز و بوم به صورت کاملا بومی با به روزترین فناوری و تکنولوژی و بهترین مواد اولیه تولید شده و در گرمترین شهرها تا سردترین شهرها بالاترین مقاومت را از خود نشان داده است نمونه های نصب شده این المان در سطح شهر ها و شهرستان های کشور گواه کیفیت ساخت المان " استار لایت 32 پر " است.

بیلبورد 40K با عجیب ترین هزینه

ساده ترین راه افزایش مشتری و فروش کشف شد. بازدید 40 هزار نفری در ماه چیزی نیست که نادیده گرفته شود اما چطور این اتفاق امکان پذیر شد؟ تنها با یک راه حل ساده و آن چیزی نیست به جز نصب و استفاده از المان نوری سان لایت در محیط های پربازدید شهر. در طی تحقیقاتی که انجام شد فروشگاه‌هایی از این المان در قسمت ورودی فروشگاه خود یا میادین و قسمت های پربازدید شهر استفاده کردند به دلیل نمای خاص و فوق العاده‌ی این المان چشم هر رهگذر و بیننده ای را خیره کرده و بازدید مشتری و افزایش فروش را تا دو برابر افزایش داده است.

با نصب این المان در ورودی سازمان ها، شرکت های خصوصی، پارکها، فضای ورودی هتل ها، مجتمع های تجاری و گردشگری و.. شاهد توسعه و رونق این مجموعه ها و شرکت‌ها بوده ایم. نمایش پیام خوش‌آمد گویی و خیر مقدم بازدیدکنندگان، نمایش نام مجموعه و تعهدات شرکت ، نمایش محصولات و خدمات به صورت عکس یا متن از طریق این المان تاثیر به سزایی در جلب مخاطب و افزایش فروش مجموعه ها داشت و حتی به عنوان نمادی از آن مکان شناخته شد.

اخیرا استفاده از این محصول در کافه‌ها، کافی شاپ‌ها و فروشگاه‌ها رو به افزایش است که نورپردازی مدرن و اصولی را به زیباترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد و تلفیقی از هنر، خلاقیت و تکنولوژی می‌باشد. این اتفاق نشان دهنده آن است که صاحبان کسب و کار به تاثیرات نور و اهمیت نورپردازی در جلب مشتری پی برده و از آن بهترین استفاده را می‌برند.

8

المان های نوری به شهرها هویت می‌بخشد.

استفاده از ابزار و تجهیزات نوری جذاب در سطح شهر، معابر و مراکز تفریحی گردشگری باعث هویت بخشیدن به آن مکان می‌شود. المان های مختلف به گونه ای طراحی می‌شوند که زیبایی خیره کننده ای داشته و عین حال بهره وری بالایی داشته باشد. نه تنها سان لایت بلکه سایر المان ها مانند گوی نورانی یا توپ نوری، کهشکان فولکالر ، درخت نورانی، چتر نوری، المان پرچم ایران و... به محیط جان می‌بخشد و می‌تواند به عنوان یک اجزای مستقل باعث شناخته شدن شهر و هویت شهر یا آن مکان باشند.

نورپردازی المان های شهری از شرق تا غرب، شمال تا جنوب توسط شرکت آترین نوین

یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید " المان های نوری مشهد " آترین نوین است که با بیش از یک دهه تجربه توانسته با تولید انواع المان نوری متناسب با آداب و رسوم و شرایط آب و هوایی کشور تحولی عظیم در دنیای نورپردازی بوجود آورد و به دلیل کیفیت بالا، تخصص و تعهد به همراه به‌روزترین فناوری موجود در بازار مسئولیت نورپردازی شهرها و شهرستان‌های سراسر کشور به این شرکت سپرده شود. از جمله المان های این شرکت در مشهد، تربیت حیدریه، گلمکان، بندر عباس، اهواز، جزیره هرمز، رامهرمز، بردسیر، در شهرها و استان های شمالی جنوبی، شرقی غربی و... قابل مشاهده است.

به دلیل تولید تخصصی توسط مهندسین این شرکت انواع المان با بالاترین کیفیت موجود در بازار و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌شود. آترین نوین المان ها را در بازه قیمتی و ابعاد متفاوتی تولید کرده و در هر بازه قیمتی محصولی برای ارائه دارد بنابراین اگر به دنبال " المان نوری ارزان " و المان های با کیفیت با قیمت مناسب هستید با جهت استعلام قیمت با شماره 09358021811 تماس گرفته تا کارشناسان آترین نوین در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما