شناسهٔ خبر: 67935743 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نشست انجمن پزشکان استان قزوين با حضور نايب رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس برگزار شد

صاحب‌خبر -
نشست انجمن پزشکان استان قزوين با حضور نايب رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس برگزار شد
خبرگزاری آریا - نشست انجمن اسلامی پزشکان استان قزوین با حضور نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش سرویس سیاسی آریا به نقل از خانه ملت ؛ جلسه انجمن اسلامی پزشکان استان قزوین با حضور "فاطمه محمدبیگی"دبیر انجمن اسلامی استان قزوین و نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، دکتر دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، جمعی از مسئولان حوزه سلامت، دانشجویان و کادر سلامت برگزار شد.
محمدبیگی در این جلسه با تاکید بر اهمیت جایگاه انجمن اسلامی پزشکان گفت: کنشگری در حوزه سلامت بسیار حائز اهمیت است و این ظرفیت بزرگ تاثیر خود را در جامعه و ارتقاء ظرفیت‌های موجود خواهد داشت. انجمن ها و تشکل های صنفی همواره در دولت های مختلف به راه خود در مسیر مطالبه گری و تبیین ادامه می دهند.
نماینده مردم قزوین ،آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: چالش های حوزه سلامت و اولویت های این حوزه از جمله لزوم توجه ویژه به ارتقاء پیشگیری و سلامت، ارتقاء زیرساخت های درمانی و بیمارستانی، تقویت و حمایت از جامعه سلامت، پیگیری مطالبات صنفی، ارائه بیشتر خدمات سلامت محور به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار و ..‌. باید مورد توجه و مطالبه تشکل هایی چون انجمن اسلامی پزشکان قرار بگیرد./
پایان پیام

نظر شما