شناسهٔ خبر: 67935193 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد؛

فعالیت ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران در ۲۸ استان کشور

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: حدود ۵۰۰ مدرسه علمیه ویژه خواهران در ۲۸ استان کشور فعال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن ارائه گزارشی مختصر از فعالیت‌ها و ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور، گفت: ما قریب به ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران در ۲۸ استان کشور داریم و طبق چشم انداز ۱۴۱۴ که از سال ۱۴۰۲ آغاز شده، برای آنها برنامه ریزی صورت گرفته است.

وی افزود: حوزه‌های علمیه خواهران در قریب به ربع قرن فعالیت خود از نظم و انسجام خاصی در امور مختلف اعم از آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برخوردار شده است و ما در خدمت حوزه‌ایم و برای بسط و گسترش حوزه‌ها و برای این امر مهم نیاز به همراهی بیشتر استاندار هستیم.

در ادامه، حجت الاسلام رضایی، معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه خواهران، ضمن تشکر از همراهی استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در پیشبرد اهداف حوزه‌های علمیه، خواستار تعامل، عنایت و توجه بیش از پیش به حوزه های علمیه خواهران شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه گفت: به برکت انقلاب و امامین انقلاب و شهدا، مدارس علمیه خواهران در استان تشکیل و هم اکنون دارای تعداد زیادی طلبه است.

غلامعلی حیدری افزود: در طی دو سال اخیر، اعتبارات ویژه‌ای برای مراکز فرهنگی از جمله حوزه‌های علمیه خواهران دیده شده است که به اذعان مسئولان مربوطه، در برخی از مراکز، در سطح کشور، بی‌سابقه بوده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه بهترین مکان برای تربیت، حوزه‌های علمیه خواهران هستند، گفت: هرچه در این مسیر هزینه شود در واقع هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است و قطعا ثمره خواهد داشت.

نظر شما