شناسهٔ خبر: 67934701 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزینه اول سقوط به لیگ یک بودیم؛

محبی: به انتخاب سپاهان شک کرده بودم

خرید جدید سپاهان در گفت‌وگویی درباره مسائل مختلفی در اردوی تیم جدیدش صحبت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدمهدی محبی اولین خرید رسمی سپاهان با شروع پنجره تابستانی بود. مهاجم 24 ساله فصول گذشته مس رفسنجان، پیکان و نفت و مسجدسلیمان که حالا آرزوهای زیادی را با رسیدن به سپاهان در سر می‌پروراند. 

محبی در گفت‌وگویی با رسانه باشگاه اصفهانی حرف‌هایش را این‌طور درباره گذشته خود و اینکه چطور مسیر رشد را در فوتبال ایران طی کرده آغاز کرده است: «من نخستین بازی‌ام در لیگ برتر برای تیم نفت مسجد سلیمان بود که به واسطه آقا مجید محافظت‌کار که در آن مقطع مربی پایه من بود و اکنون در کنار آقای مجتبی حسینی مربی تیم آلومینیوم است. بنابراین شروع فوتبالی من در لیگ برتر از تیم نفت مسجد سلیمان بود. بعد از آن همراه آقای حسینی به تیم پیکان رفتم و بعد از آن دو سال خیلی خوب را در تیم مس رفسنجان بازی کردم که حس خیلی خوبی به این تیم، شهر رفسنجان و مردم آن داشتم. اکنون هم در تیم بزرگ سپاهان هستم و از این تصمیم بسیار خوشحالم و امیدوارم در ادامه مسیر هم این حس خوب باقی بماند و انشالله در آخر فصل به قهرمانی منجر شود.»

او سپس درباره تاثیر کار کردن با محرم نویدکیا برای انتخاب سپاهان هم گفت: «هرچقدر از خوبی آقا محرم بگویم کم است. بدون تملق باید بگویم آقای نویدکیا بسیار آدم شریف و بزرگی هستند اما اینکه بگویم پیوستنم به سپاهان به‌خاطر آقا محرم بود درست نیست. من خودم دوست داشتم پیشرفت کنم و سپاهان بهترین تیمی بود که می‌توانستم انتخاب کنم.»

او با تاکید بر این نکته که از انتخاب سپاهان بسیار رضایت دارد اضافه کرد: «پیش از این تصمیم به‌طور طبیعی شک داشتم و به درستی یا نادرستی این تصمیم خیلی فکر کردم اما اکنون که در این تیم هستم حس بسیار خوبی نسبت به سپاهان، هم‌تیمی‌هایم و جو تیم دارم. دو هفته‌ای که پیش از اردو در اصفهان بودم، بسیار از این شهر خوشم آمد و فکر می‌کنم سپاهان تیم بسیار خوبی است و می‌تواند پله ترقی بزرگی برایم باشد.»

2060123 محبی سپس درباره بازی با الشباب هم گفت: «دو سه سال اولی که در نقش‌جهان در برابر سپاهان بازی کردم در ایام کرونا بود اما دو سال اخیر که بازی کردم واقعا جو ورزشگاه من را گرفته است و خیلی ذوق دارم هرچه زودتر هواداران را در آن جو پرشور آسیایی ببینم و بسیار امیدوارم که این بازی را با برد پشت سر بگذاریم و دل هواداران را شاد کنیم و هواداران هم با حضورشان ما را دلگرم کنند. خیلی برای این مسابقه آماده هستیم و زودتر از دیگر تیم‌ها تمرینات را شروع کردیم و امیدواریم و با پیروزی دل هواداران را شاد کنیم.»

محبی سپس درباره جو تیم در اردوی ترکیه هم اینطور واکنش نشان داد: «خوشبختانه جو تیم به قدری خوب است که خیلی خوب با هم‌تیمی‌ها ارتباط گرفتم و با هم دوست شدیم. من قبل از اینکه بخواهم به سپاهان بپیوندم، در تیم مس رفسنجان بازیکنانی داشتیم که تجربه بازی و حتی کاپیتانی سپاهان را داشتند و وقتی که درباره این باشگاه با آن‌ها مشورت کردم، درباره امکانات و حرفه‌ای بودن سپاهان از آن‌ها تعریف‌های زیادی شنیده بودم که اکنون دارم این موضوع را می‌بینم. وقتی که گزینه‌هایم را اولویت‌بندی می‌کرم، سپاهان اولین گزینه‌ای بود که ترجیح می‌دادم برای آن بازی کنم.»

بخش بعدی صحبت‌های محبی کار کردن با محرم نویدکیا در نیمه دوم فصل گذشته بود که با عملکرد بسیار خوبی از سوی نارنجی‌پوشان رفسنجانی همراه شد. او این دوره را اینطور توصیف می‌کند: «دقیقا همین‌طور است. ما در نیم‌فصل برهه بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و بین خودمان به این نتیجه رسیده بودیم که به احتمال زیاد مس گزینه اول سقوط باشد اما آقا محرم با حضور در این تیم، خیلی خوب آن را جمع کرد و ما را به نیمه‌نهایی جام حذفی رساند. زیاد خوشایند آقامحرم نیست که از او تعریف کند اما خود من به شخصه خیلی از ایشان درس یاد گرفتم و هم در بعد فنی و هم از لحاظ شخصیتی و رفتاری واقعا اسطوره بودن برازنده ایشان است.»

سوال بعدی از محبی درباره حضور خودش و چند بازیکن دیگر بود که حسابی میانگین سنی طلایی پوشان را برای فصل پیش رو پایین آورده است. او در واکنش به این موضوع گفت: «جوان‌گرایی مورایس از بیرون هم قابل مشاهده است. وقتی به خریدهای امسال هم نگاه کنیم، بزرگسال‌‌ترین بازیکنی که به تیم پیوسته صالح حردانی ۲۵ ساله بوده و خود همین موضوع باعث می‌شود که بازیکن آرزو کند ای کاش می‌شد زودتر به این باشگاه بیاید. خود من دوست داشتم زودتر به این تیم می‌آمدم؛ مطمئنا کار کردن با چنین مربی با این سطح فنی و آگاهی و نظم در موفقیت من تاثیر خیلی مثبتی خواهد داشت. از لحاظ شخصیتی هم من خیلی درباره سطح روانشناسی آقای مورایس شنیده بودم و در همین مدت کوتاهی که به سپاهان پیوستم این موضوع را به چشم دیده‌ام و فکر می‌کنم از نظر روانشناسی در همین مدت چیزهای زیادی از ایشان آموخته‌ام.»

نظر شما