شناسهٔ خبر: 67934087 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

بغداد الیوم: گشودن جبهه جولان جزو گزینه‌هاست

منابع نزدیک به مقاومت اعلام کردند، اتاق عملیات نظامی محور مقاوت تنش بین حزب‌الله و رژیم صهیونیستی را زیرنظر دارد و جزو گزینه‌هایش گشودن جبهه جولان اشغالی سوریه علیه اشغالگران است.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، منابع نزدیک به محور مقاومت در گفت‌وگو با بغداد الیوم اعلام کردند: اگر رژیم صهیونیستی جنگی گسترده را علیه لبنان انجام دهد گشودن جبهه جولان سوریه یکی از گزینه‌های اتاق عملیات نظامی محور مقاومت برای حمله گسترده علیه اسرائیل است. اتاق عملیات نظامی محور مقاومت از نزدیک تحولات و تلاش‌ها برای آتش‌بس و میانجیگری‌ها را زیرنظر دارد.

این منابع درباره اینکه آیا تمام گروه‌های مسلح در منطقه در صورت جنگ گسترده با رژیم صهیونیستی در کنار حزب الله خواهند جنگید، گفتند: این یک مسئله حتمی است. ما تاکنون با ورود گروه‌های مقاومت عراق به خط درگیری مستقیم برای حمایت از حزب‌الله لبنان موافقت نکرده‌ایم.

این منابع اعلام کردند: گروه‌های مقاومت عراق آمادگی خود را اعلام کرده و تمام نیروها و امکاناتش را برای ورود به جنگ بین محور مقاومت و رژیم صهیونیستی آماده کرده است. اگر جنگ گسترش یابد حزب‌الله لبنان در این جنگ تنها نخواهد ماند. انصارالله یمن در سایه پیشرفتی که در مقابله با رژیم اشغالگر دارد، پشتیبان بزرگی در این جنگ خواهد بود.

یکی از رهبران مقاومت عراق به بغداد الیوم گفت: بیشتر گروه‌ها از همان لحظه اول خواهان مشارکت در کنار حزب‌الله لبنان در جبهه شمالی علیه رژیم صهیونیستی بودند اما تصمیم اتاق عملیات این بود که زمان هنوز برای ورود به چنین جنگی فرا نرسیده است.

وی افزود: تاکنون قواعد درگیری کنترل شده است و اگر با یک ماجراجویی از سوی رژیم صهیونیستی از کنترل خارج شود جنگی گسترده رخ خواهد داد که در آن تمام امکانات نظامی به کار گرفته خواهد شد. ما هرگز به حمایت آمریکا از این رژیم که کودکان را در غزه می‌کشد، توجه نخواهیم کرد.

حمله موشکی به شهرک مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه که رژیم صهیونیستی مدعی است کار حزب‌الله لبنان است، موجب تنش بین این رژیم و حزب‌الله لبنان شده است.

نظر شما