شناسهٔ خبر: 67933322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی ری:

۲ مامور قلابی در جنوب تهران دستگیر شدند

ری- فرمانده انتظامی ری گفت: دو مامور قلابی در جنوب تهران دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان کرد: مرداد ماه امسال در پی وقوع سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده ری توسط دو مرد با یک دستگاه خودرو رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار کلانتری ۱۷۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی تیم عملیات کلانتری نشان می‌داد، دو سارق حرفه‌ای در محدوده شهرری ابتدا اتباع کشورهای همسایه را شناسایی کرده و سپس به بهانه اینکه آنان مدارک هویتی ندارند با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) با رصدهای میدانی و تخصصی و شناسایی پیک جرایم، نقاط جرم خیز را تحت پوشش قرار دادند تا اینکه روز گذشته سوژه مورد نظر را در محدوده شهرری مشاهده و در طی یک عملیات ضربتی هر دو متهم مامورنما را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از جمله بی‌سیم، چراغ لایتر و آژیر از خودرو آنان کشف شد، گفت: متهمان ۳۵ و ۳۸ ساله پس از انتقال به کلانتری هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر ۱۵ فقره سرقت در پوشش مأمور پلیس در محدوده شهرستان ری اعتراف کردند که جهت تکمیل پرونده تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند.

نظر شما