شناسهٔ خبر: 67933216 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

دلیل انتصاب سردار رمضان شریف به ریاست مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه چه بود؟

«شاید یکی از دلایلی که سبب شد سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه بنده را به این مسئولیت منصوب کند این باشد که ما در امر انتشار اسناد دفاع مقدس و انتخاب رسانه‌ای که بتواند این‌ها را نشر دهد، کمک کنیم و نیز آن بهره‌ای که پیام‌های انتشاریافته از این مجموعه‌ها داشته را افزایش دهیم.»

صاحب‌خبر -

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه گفت: یک چشم‌اندازی که خود احساس می‌کنم این است که منابع و تاریخ شفاهی‌های خوبی در خصوص دفاع مقدس جمع‌آوری شده و به لحاظ منبع و متون مورد نیاز هم تلاش‌های ارزنده‌ای صورت‌گرفته است.

به گزارش فارس، سردار رمضان شریف رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه معاون روابط‌عمومی سپاه، در مورد برنامه‌های آینده خود جهت ارتقا مرکز اسناد دفاع مقدس، گفت: در ابتدا باید ببینم که چه برنامه‌ها و اقداماتی در مرکز استاد ملی دفاع مقدس طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: یک چشم‌اندازی که خود احساس می‌کنم این است که منابع و تاریخ شفاهی‌های خوبی در خصوص دفاع مقدس جمع‌آوری شده و به لحاظ منبع و متون مورد نیاز هم تلاش‌های ارزنده‌ای صورت‌گرفته است.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه اظهار کرد: شاید یکی از دلایلی که سبب شد سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه بنده را به این مسئولیت منصوب کند این باشد که ما در امر انتشار اسناد دفاع مقدس و انتخاب رسانه‌ای که بتواند این‌ها را نشر دهد، کمک کنیم و نیز آن بهره‌ای که پیام‌های انتشاریافته از این مجموعه‌ها داشته را افزایش دهیم.

سردار شریف با بیان اینکه در مرکز اسناد ملی دفاع مقدس به لحاظ جمع‌آوری اطلاعات، چاپ و نشر تلاش‌های خوبی صورت‌گرفته است، گفت: باید تلاش کنیم که پیام‌های نهفته در این‌ها را با انتخاب رسانه مناسب نشر و گسترش دهیم.

برچسب‌ها:

نظر شما