شناسهٔ خبر: 67931866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برای مصرف بهینه برق در یزد؛

پویش «با انرژی» تا پایان شهریور ماه در استان یزد ادامه دارد

یزد- رییس گروه مدیریت مصرف شرکت برق منطقه‌ای یزد، از مردم برای شرکت در پویش با انرژی که با هدف مشارکت هر چه بیشتر مردم در فرهنگ‌سازی روش‌های بهینه مصرف برق در جامعه راه‌اندازی شده، دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

فاطمه زارع در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پویش «با انرژی» یک پویش سراسری برای مدیریت مصرف بهینه برق با هدف کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در هر خانوار است که مشترکان تنها با چند راه‌کار ساده مانند قرار دادن درجه کولر روی عدد ٢٤، استفاده از دور کند کولر آبی و یا عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعت‌های اوج مصرف برق می‌توانند شانس خود را برای دریافت جایزه افزایش دهند.

زارع بیان کرد: هر خانواده که ۱۵ درصد مصرف انرژی را کاهش دهد به طور خودکار وارد این پویش شده و در قرعه‌کشی جوایز بزرگ شرکت خواهد داشت، عنوان کرد: در این پویش صدها خودرو، هزاران کالای دیجیتال، هزاران لوازم‌خانگی و جوایز دیگر در نظر گرفته شده و در صورتی که بیش از ۱۵ درصد مصرف انرژی کاهش یابد امتیاز خانوار به صورت پلکانی افزایش می‌یابد.

رییس گروه مدیریت مصرف شرکت برق منطقه‌ای یزد، اظهار کرد: با ثبت عکس کنتور در اپلیکیشن با انرژی به صورت هفتگی، امتیاز افزایش می‌یابد و برنده جایزه می‌شوید همچنین با دعوت از دوستان می‌توانید از امتیاز بیشتری برای کسب جوایز بهره ببرید.

وی با دعوت از مردم برای شرکت در پویش با انرژی، کد دستوری #۱۵۲۱* و سایت ba_energy.ir را برای نصب اپلیکیشن و یا ورود به وب اپلیکیشن «با انرژی» معرفی کرد.

نظر شما