شناسهٔ خبر: 67931670 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ظاهر متفاوت کروس: بازنشستگی ساخته! (عکس)

تصویر جدید منتشر شده از تونی کروس با واکنش طرفداران او و رئال مادرید همراه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس پس از ۱۰ سال حضور درخشان در رئال مادرید که با قهرمانی‌های متعدد در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و همچنین لالیگا و کسب دیگر افتخاراتی چون قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ با تیم ملی آلمان همراه بود تصمیم گرفت که از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

این تصمیم گرفته شده از سوی این ستاره آلمانی با واکنش بسیاری روبه‌رو شد چون او تنها ۳۴ سال داشت و عملکرد درخشانش در ترکیب رئال مادرید در رقابت‌های فصل گذشته که یکی از دلایل اصلی قهرمانی این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بود نشان می‌داد که هنوز هم توانایی بازی در بالاترین سطح را دارد.

2060072

اما او در نهایت به تصمیمی که گرفته بود پایبند ماند و برای آخرین بار در فینال لیگ قهرمانان برای رئال و در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ با پیراهن تیم ملی آلمان به میدان رفت و این روزها مشغول سپری کردن تعطیلات در کنار خانواده و البته رسیدگی به بازیکنان در فوتبال پایه است.

اما امروز عکسی از کروس منتشر شده که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. موی رنگ کرده و ظاهر سرحال و شاداب او باعث شده است که بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی معتقد باشند که بازنشستگی به او ساخته و از روزهایش نهایت لذت را می‌برد.

نظر شما