شناسهٔ خبر: 67931111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار سنندج تاکید کرد؛

تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح روستاهای سنندج

سنندج_فرماندار سنندج بر ضرورت تسریع در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح روستاهای شهرستان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن عسکری در جلسه هماهنگی تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌ها در سطح روستاهای شهرستان سنندج که با حضور بخشداران و ناظرین فنی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آینده نزدیک دولت جدید کار خود را آغاز خواهد کرد باید تلاش شود تا اجرای کارهای عمرانی به ویژه در روستاها با قدرت پیگیری و دنبال شود.

وی افزود: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی باعث ایجاد امیدواری در میان مردم می‌شود.

عسکری ضمن تقدیر از عملکرد چهار بخشدار شهرستان سنندج که در ظرف زمانی چهار ماه سه انتخابات را برگزار کردند، گفت: بخشداران علاوه بر پیگیری دیگر کارها و امور جاری باید برای روستاهای فاقد دهیاری نیز با کمک خود مردم پروژه و طرح تعریف کنند تا بتواند اعتبارات خود را هزینه کنند.

فرماندار سنندج یادآوری کرد: مصوبات شوراها حتماً باید تاییدیه هیأت تطبیق را داشته باشد تا وجاهت قانونی پیدا کند و در این راستا نقش بخشداری‌ها حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه شورا باید روزانه با هیأت تطبیق کار داشته باشد و در این زمینه نیاز به آموزش وجود دارد، افزود: در هر بخش و حوزه‌ای آموزش اساس کار است و هرکس در هرجا مشغول کار می‌شود باید ابتدا آموزش دیده باشد تا بتواند کارها را به درستی و به روش قانونی انجام دهد.

عسکری همچنین از بخشداران شهرستان سنندج خواست مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و آماده کردن طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت را مورد توجه ویژه قرار دهند.

نظر شما