شناسهٔ خبر: 67930725 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بارسا ناامید شد: پاسخ منفی ستاره جنجالی به الهلال

ویتور روکه حاضر نیست پیشنهاد الهلال برای پیوستن به این باشگاه را قبول کند و می‌خواهد در بارسلونا بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، حضور روکه در بارسلونا با هیاهوی بسیاری همراه بود و هواداران این تیم انتظار داشتند که درخشش خیره کننده را از این ستاره برزیلی ببینند و امیدوار بودند که او بتواند شرایط را در خط حمله این تیم بهبود ببخشد اما هیچ یک از این انتظارات برآورده نشد.

این بازیکن جوان خیلی زود به نیمکت نشینی محض در بارسلونا تبدیل شد و فرصت درخشش تحت هدایت ژاوی را پیدا نکرد و اظهاراتش در کنار اظهارات مدیر برنامه‌هایش باعث شد که به یکی از گزینه‌های جدی برای فروش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شود.

2028720

پیش از این رسانه‌های اسپانیایی و عربستانی از علاقه باشگاه الهلال به جذب او خبر داده بودند و گفته می‌شد که مدیران بارسلونا هم امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را به فروش برسانند و بتوانند با پول حاصل از فروش او جدی‌تر از قبل وارد رقابت برای به خدمت گرفتن نیکو ویلیامز و دنی اولمو شوند.

اما حالا فابریتزیو رومانو مدعی شده است که نمایندگان روکه پیشنهاد اولیه‌ای که از سوی باشگاه الهلال ارائه شده بود را رد کرده‌اند. او پیش از این هم تاکید کرده بود که مایل است به حضورش در بارسا ادامه دهد و دوست دارد که توانایی‌هایش را در این تیم به اثبات برساند و به همین دلیل حاضر به قبول چنین پیشنهادهایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو نیست.

نظر شما