شناسهٔ خبر: 67929020 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۳۲۳ کیلوگرم تریاک در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۳۲۳ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در دو عملیات ضربتی پلیسی در شهرستان بندرعباس و حاجی‌آباد خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان ظهر امروزدر جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن کار اطلاعاتی از جابجائی محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان بوسیله یک دستگاه پژو 405 از شهرستان میناب به بندر عباس مطلع و موضوع را به صورت وِیژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه ایسین و تازیان خودرو در محور مشاهده و طی تعقیب و گریزی موفق، خودرو متوقف و 229 کیلو و 400 گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودروی حامل مواد دستگیر شدند .

سردار جاویدان تصریح کرد: در عملیات دوم نیز در شهرستان حاجی آباد مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آن یگان با انجام اقدامات اطلاعاتی و با همکاری و حضور یک تیم از پایگاه پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بندرعباس یک قاچاقچی را که با یک دستگاه خودرو سواری قصد انتقال مواد مخدر از محور اصلی بندرعباس به سمت گهکم را داشت، شناسایی که قبل از پلیس راه گهکم وارد شانه خاکی شده و راننده و سرنشین، خودرو را رها و با استفاده از تاریکی شب و پوشش درختی از محل متواری که در بازرسی از خودرو، 93کیلو و 600گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این دو عملیات مجموعا 323 کیلو تریاک کشف شده ،تصریح کرد: دومتهم نیز دستگیر که ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و پیگیری جهت دستگیری سایر متهمان دردستور کار قرار دارد. 

سردار جاویدان تاکید کرد: اشراف و تعامل عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح فراجا می باشد که ظرفیت های گسترده ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از این ظرفیت نهایت بهره را می برد.

انتهای پیام/864/.

نظر شما