شناسهٔ خبر: 67928793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شاداب‌سازی ۱۰۰۰کلاس درس در مناطق محروم لرستان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش لرستان از برنامه‌ریزی برای شاداب‌سازی یک‌هزار کلاس درس در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، پرویز عبدی، ظهر امروز، در جلسۀ هماهنگی اجرای طرح شهید عجمیان در لرستان، گفت: این طرح نمونۀ موفقی از همکاری مردم در بهسازی مدارس است.

او اضافه کرد: طرح شهید عجمیان در راستای بهسازی و شاداب‌سازی مدارس و آماده‌سازی زیرساخت­‌های مناسب برای مدارس مناطق کم‌برخوردار از دو سال گذشته راه‌اندازی شده‌است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش لرستان ادامه داد: بیش از یک‌هزار کلاس درس در این استان در تابستان امسال شاداب‌سازی می‌شود.

عبدی بیان کرد: بهسازی تجهیزات معیوب و غیرقابل‌استفاده در مدارس، شاداب‌سازی فضای مدارس، ارتقای سطح معرفت بصیرت و تفکرات دانش‌آموزان در بستر فعالیت‌های جهادی عام‌المنفعه جزو اهداف طرح شهید عجمیان است.

او ادامه داد: تعمیرات میز و نیمکت، رنگ‌آمیزی دیوارهای کلاس‌ها و محوطۀ مدرسه، ترسیم دیوارنگاره‌ها و شعارهای تربیتی از اهداف طرح شهید عجمیان است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش لرستان اعلام کرد: طرح شهید عجمیان با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی، بسیج سازندگی، بنیادهای علوی و برکت، بسیج دانش‌آموزی، بسیج دانشجویی و گروه‌های جهادی راه‌اندازی شده‌است.

انتهای پیام/ 644

نظر شما