شناسهٔ خبر: 67926882 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

بازی جدید سونیک فضای زیادی از سوییچ اشغال نمی‌کند بازی جدید سونیک فضای زیادی از سوییچ اشغال نمی‌کند

نظر به اینکه Sonic X Shadow Generations، ریمستر بازی سه‌بعدی پلتفرمر Sonic Generations فاصله زیادی تا عرضه ندارد، شرکت سگا احتمالا در هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری از این بازی را به اشتراک می‌گذارد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جزئیات جدیدی از این ریمستر در اختیار طرفدارها قرار

صاحب‌خبر -

نظر به اینکه Sonic X Shadow Generations، ریمستر بازی سه‌بعدی پلتفرمر Sonic Generations فاصله زیادی تا عرضه ندارد، شرکت سگا احتمالا در هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری از این بازی را به اشتراک می‌گذارد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جزئیات جدیدی از این ریمستر در اختیار طرفدارها قرار گرفته است.

شرکت نینتندو با به‌روزرسانی صفحه Sonic X Shadow Generations در فروشگاه eShop از حجم بازی در کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد. این ریمستر به حدود ۱۳.۱ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در کنسول هیبریدی نینتندو نیاز دارد. در مقام مقایسه، بازی Sonic Colors Ultimate تنها ۶.۸ گیگابایت از فضای نینتندو سوییچ را اشغال می‌کرد؛ درحالی‌که بازی Sonic Frontiers محصول ۲۰۲۲ به ۱۵.۳ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در این کنسول نیاز داشت.

هنوز حجم Sonic X Shadow Generations در دیگر پلتفرم‌ها مشخص نیست؛ هرچند انتظار می‌رود که سایر نسخه‌ها حجم به‌مراتب بیشتری داشته باشند. این بازی در تاریخ ۴ آبان (۲۵ اکتبر) به پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر راه می‌یابد.

منبع: zoomg-370277

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه
  • زمان عرضه Sonic X Shadow Generations فاش شد
    1403/03/18
  • عرضه Sonic X Shadow Generations نزدیک است
    1403/02/03
  • اخبار جدید بازی Sonic X Shadow Generations در راه است
    1403/02/17
  • برچسب ها
    نظرشما
    اینجا بنویسید
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود
    کد را وارد کنید
    ارسال
    نظرهای دیگران
    نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
    اشتراک گذاری
    پیشنهاد ویرایش
    ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

    نظر شما