شناسهٔ خبر: 67926786 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کوین بولی در دو باشگاه ایرانی معارفه شد

هایجک عجیب یک خارجی: از استقلال به خیبر!

باشگاه خیبر خرم‌آباد در شرایطی خبر از عقد قرارداد با بازیکن ساحل‌عاجی داده که پیش از این استقلال خوزستان او را معارفه کرده بود!

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که باشگاه استقلال خوزستان در خبری رسمی اعلام کرد کوین بولی مدافع فرانسوی-ساحل‌عاجی و پیشین تیم فارول رومانی را به خدمت گرفته است. بلافاصله بعد از انتشار این خبر بازیکن ساحل‌عاجی در صفحه شخصی‌اش اقدام به تکذیب این مسئله کرد و گفت که قراردادی امضا نشده و مذاکرات ادامه دارد.

حالا با گذشت چند روز از آن اتفاق عجیب، امروز باشگاه خیبر خرم‌آباد از کوین بولی رونمایی کرده است!

باشگاه خیبر نوشته است: «کِوین بولی (Kevin Boli)، مدافع فرانسوی-ساحل‌عاجی سابق فارول رومانی به خیبر پیوست. کوین که ۳۳ ساله است و ۱۸۴ سانتی‌متر قد دارد، ۶ بار قهرمانی در لیگ رومانی را تجربه کرده است و با تیم‌های این کشور ۵ مرتبه در لیگ قهرمانان اروپا و ۶ مرتبه در لیگ اروپا به میدان رفته است.»

این باشگاه در ادامه این گزارش آورده است: «این مدافع همچنین سابقه حضور در سامسون‌اسپور ترکیه، کلوژ رومانی، هنگ‌فنگ چین و سدان فرانسه را نیز دارد و فصل گذشته عضو تیم فارول رومانی بوده است.»

رونمایی رسمی دو باشگاه لیگ برتری از یک بازیکن خارجی بدون تردید یکی از عجیب‌ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شود. قطعا باشگاه استقلال خوزستان پیگیر پیوستن بولی به خیبر خواهد بود و باید دید چه اتفاقات جدیدی در این خصوص رخ می‌دهد.

نظر شما