شناسهٔ خبر: 67921151 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

توافق با ستاره بایرن: یونایتد در آستانه خرید سوم

منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن نصیر مزروای با او به توافق کامل دست پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مدیران منچستریونایتد قصد داشتند در پایان فصل گذشته با اریک تن‎‌هاخ قطع همکاری کنند و حتی مذاکراتی با چند مربی هم انجام دادند اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که او در این فصل هم روی نیمکت تیم‌شان حضور داشته باشد و تصمیم به تقویت این تیم گرفتند.

شیاطین سرخ تا به حال دو خرید خوب و قابل توجه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته‌اند که شامل لنی یورو و یوشوا زیرکزی بوده است اما این پایان کار یونایتد در بازار نقل و انتقالات نیست و آنها همچنان قصد دارند که چند خرید دیگر هم در چند هفته پیش رو انجام دهند.

1788981

رسانه‌های انگلیسی و آلمانی در چند روز اخیر از علاقه این باشگاه به جذب مزراوی از بایرن مونیخ خبر داده بودند و حالا فوت مرکاتو مدعی شده است که یونایتد با این بازیکن به توافق کامل دست پیدا کرده و مذاکرات در سطح مدیران این دو باشگاه ادامه پیدا خواهد کرد تا آنها بتوانند هرچه زودتر او را به جمع بازیکنان این تیم اضافه کنند.

انتظار می‌رود که یونایتد مبلغی در حدود ۲۷ میلیون یورو برای جذب این ستاره مراکشی پرداخت کند و بند پاداش هفت میلیون یورویی هم برای بایرن مونیخ فعال خواهد بود اما هنوز مشخص نیست که مبلغ مدنظر بایرن برای نهایی کردن این انتقال چقدر خواهد بود.

نظر شما