شناسهٔ خبر: 67918271 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فراخوان هنیه برای روز جهانی حمایت از غزه و اسرای فلسطینی

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به تداوم حمایت‌های بی‌حد آمریکا از جنایات صهیونیست‌ها و سکوت و ناتوانی بین‌المللی مقابل این جنایات، از مردم فلسطین، اعراب، مسلمانان و همه آزادگان جهان خواست سوم آگوست آینده را روز حمایت از غزه و اسرای فلسطینی قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس برای روز خشم و همبستگی در تاریخ 3 آگوست، در راستای حمایت از مسئله اسرای فلسطینی و توقف جنگ نسل کشی رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین در نوار غزه، فراخوان داد.

اسماعیل هنیه تاکید کرد که روز سوم آگوست به عنوان یک روز ملی و جهانی در حمایت از غزه و اسرای فلسطینی خواهد بود.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین بر اهمیت و ضرورت مشارکت ملی، عربی، اسلامی و جهانی فعال در این مناسبت و تداوم همه اشکال تظاهرات و راهپیمایی‌ها و ادامه آنها بعد از 3 آگوست تا مجبور کردن رژیم اشغالگر به توقف تجاوزات و جنایات خود ضد ملت فلسطین در نوار غزه و نیز اسرای قهرمان فلسطینی در زندان‌ها و اردوگاه‌های دشمن صهیونیستی، تاکید کرد.

اسماعیل هنیه گفت: ما امیدواریم که روز سوم آگوست یک روز محوری، بارز و تاثیرگذار در سراسر فلسطین، اردوگاه‌های آوارگان، جهان عربی و اسلامی و نیز برای همه آزادگان جهان در حمایت از مردم ما در نوار غزه و اسرای آزاده ما در زندان‌های رژیم اشغالگر باشد.

وی تصریح کرد: اعلام سوم آگوست آینده به عنوان روز حمایت از غزه و اسرا، با توجه به تداوم جنگ نسل کشی رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم ما در نوار غزه برای دهمین ماه متوالی و افزایش بی‌سابقه تعداد اسرای شهید در داخل زندان‌های دشمن اشغالگر و بازداشتگاه‌های این رژیم، صورت می‌گیرد.

هنیه افزود: این فراخوان همچنین در سایه سکوت و ناتوانی بین‌المللی در توقف این جنگ متجاوزانه ضد ملت و اسرای ما، جانبداری و حمایت و مشارکت کامل دولت آمریکا در این تجاوز و شکست نهادهای حقوقی و انسانی در عمل به مسئولیتشان در حمایت و یاری دادن به ملت ما در نوار غزه و اسرای قهرمان ما در زندان‌های دشمن صهیونیستی، انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما