شناسهٔ خبر: 67896246 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

آیا برکناری نکونام از استقلال قطعی شده است؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال به رغم داشتن قرارداد با این باشگاه هنوز وضعیت مشخصی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، پس از نایب قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر جواد نکونام با دو گروه از طرفداران تیمش روبرو شد. گروه اول هواداران و تائیدکنندگان عملکرد وی بودند و بر این نظریه پافشاری می کردند که اگر مدیران سابق استقلال چوب لای چرخ این مربی نمی گذاشتند می توانست قهرمان شود. اما گروه بعدی آنهایی بودند که با انتقاد از برخی اظهارات جواد نکونام در خلال مسابقات و به ویژه در هفته های پایانی این نظر را داشتند که وی با آن صحبت های تمرکز خود و تیمش را بر هم زده بود.

با این حال در آخرین کنفرانس خبری وقتی از سرمربی جوان سوال شد که برای آینده چه برنامه ای دارد با قاطعیت از قرارداد سه ساله خود با استقلال صحبت کرد. این در حالی بود که مدیران این باشگاه تا این لحظه اظهارنظری قطعی دال بر ماندن یا رفتن نکونام نداشته اند.

در همین زمینه برخی اخبار و شایعات از مذاکرات مدیران هلدینگ خلیج فارس با چند گزینه خارجی و همچنین فرهاد مجیدی حکایت دارد و برخی نیز از وجود بندی در قرارداد سه ساله نکونام می گویند که به باشگاه امکان پایان همکاری با وی بدون ضرر و زیان مالی را می دهد.

برخی موضع گیری ها علیه نکونام از سوی تعدادی از پیشکسوتان استقلال مزید بر علت شده تا کار وی برای ادامه دادن در استقلال با موانعی روبرو شود.

با تمام این تفاسیر باید چند روزی صبر کرد تا تکلیف هیات مدیره و مدیرعاملی استقلال مشخص شود و آنها درباره آینده سرمربی تیم شان نظر نهایی را بدهند؛ نظری که منابع آگاه آن را پایان همکاری با وی می دانند.

نظر شما