شناسهٔ خبر: 67890091 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

موسی احمدی در گفت‌وگو با مهر:

نگاه مقام معظم رهبری به دولت نگاهی هماهنگ کننده و همراه کننده است

رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مقام معظم رهبری به دولت جدید یک نگاهی هماهنگ کننده و همراه کننده در همه جناح ها و گروه ها است.

صاحب‌خبر -

موسی احمدی رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با مهر گفت: در بیانات مقام معظم رهبری رضایت‌مندی ایشان از کار جهادی و مردمی دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید واضح بود و دولت چهاردهم باید با همین نگاه عمیق و دقیق و خارج از نگاه‌های سیاسی و هیاهو و جنجال و با فعالیت‌های جهادی کار خود را شروع کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره دغدغه فرهنگی داشتند ولی در مراسم تنفیذ فرمودند گرچه موضوعات فرهنگی برای ما مهم است اما مسائل اقتصادی اولویت دارند، و دولت چهاردهم باید به معیشت مردم توجه ویژه‌ای داشته باشد.

رئیس کمیسیون انرژی گفت: فارغ از بحث‌های جناحی و سیاسی و با فراموش کردن تمامی اتفاقاتی که در انتخابات رخ داد باهم و در کنار هم برای موفقیت رئیس جمهور و دولت جدید تلاش کنیم و هم فکر بشویم تا رفع مشکلات مردم محقق بشود.

وی گفت: با توجه به بیانات رهبری و تأیید اقدامات شهید امیر عبداللهیان، دولت چهاردهم باید روش این شهید را ادامه بدهد و حتماً در موضوع فلسطین و جبهه مقاومت که اولین مساله جهان امروز است، موضع دولت چهاردهم باید یک موضع قاطعانه باشد.

وی افزود: برخی از جبهه مقاومت دغدغه داشتند که جمهوری اسلامی با تغییر دولت، در موضوع حمایت از فلسطین تغییر رویکرد رخ بدهد اما امروز مقاوم معظم رهبری فرمودند قطعاً نگاه ما بر این است که به هر نحوی که می‌توانیم از مظلومین فلسطین حمایت کرده و به آن‌ها کمک کنیم.

وی در پایان گفت: نگاه مقام معظم رهبری به دولت جدید یک نگاهی هماهنگ کننده و همراه کننده در همه جناح‌ها و گروه‌ها است.

نظر شما