شناسهٔ خبر: 67887742 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر کل اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س)

طلب علم فریضه است

حوزه/ مدیر کل اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) با بیان اینکه با بیان اینکه طلب علم فریضه است، گفت: طلبه کسی است که مودبانه، طالب خداوند متعال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اشرف السادات ارمکان در اردوی کوتاه مدت «راه روشن ۳» که در سرای حضرت خدیجه (س) برگزار شد، عنوان کرد: طلبه کسی است که مودبانه، طالب خداوند متعال است.

مدیر کل اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، اهمیت و جایگاه طالب علم را با حدیث زیبایی از پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم تبیین کرد و گفت: فرشتگان الهی بال‌های خود را برای طالبان علم می‌گسترانند تا زمانی که به خانه برگردند.

ارمکان بیان کرد: امسال سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برای پذیرش داوطلبان خوابگاهی محدودیتی ندارد و کسانی که شرایط لازم را احراز نمایند، وارد سرا می‌شوند.

وی تصریح کرد: اگرچه طلب علم فریضه است، ولی رضایت پدر و مادر برای انجام این فریضه، رکن مهمی است و رضایت اولیا به کار ما برکت می دهد.

مدیر کل اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار کرد: اگر والدین به هر دلیلی با حضور دخترشان در اینجا موافقت نکردند، راه‌های دیگری برای فراگیری علم وجود دارد.

انتهای پیام

نظر شما