شناسهٔ خبر: 67881049 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برد سخت میزبان؛

فرانسه ٣-٢ صربستان: بازنده سربلند

قهرمان المپیک توکیو به سختی برابر تیم ملی والیبال صربستان پیروز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات والیبال المپیک پاریس در بخش مردان، تیم ملی والیبال فرانسه، میزبان مسابقات و قهرمان دوره گذشته، توانست در حضور بیش از ده هزار تماشاگر خودی و در یک بازی فوق‌العاده جذاب با نتیجه سه بر دو از سد صربستان بگذرد و اولین پیروزی خود را کسب کند.

در این دیدار، شاگردان ایگور کولاکوویچ در تیم صربستان ابتدا میزبان را غافلگیر کردند و ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ از آن خود کردند.

اما در ادامه، شاگردان آندره‌آ جیانی در تیم ملی والیبال فرانسه بودند که بازی را برگرداندند و ست‌های دوم و سوم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۷ بردند تا در آستانه پیروزی در مسابقه قرار بگیرند. اما صربستان در کمال ناباوری در ست چهارم به بازی برگشت و ست چهارم را ۲۵ بر ۲۱ برد تا همه چیز به تای‌برک کشیده شود.

در ست پنجم اما، فرانسه به لطف دفاع‌ها و توپ‌گیری‌های عالی و اشتباهات صرب‌ها، در همان اوایل کار شش امتیاز پیش افتادند و در نهایت نیز با نتیجه ۱۵ بر ۶ بردند تا برنده مسابقه شوند و دو امتیاز کسب کنند.

2059714

در این بازی، ژان پاتری و ترور کلونو به ترتیب بیست و دو و بیست و سه امتیاز برای تیم ملی والیبال فرانسه کسب کردند و در تیم صربستان، مارکو پودراشچانین سیزده امتیاز به دست آورد. همچنین نباید از بازی موثر ژنیا گربنیکوف، لیبروی فرانسه نیز گذشت؛ او چندین توپ‌گیری فوق‌العاده در این مسابقه داشت.

2059713

فرانسه با این پیروزی، سه‌شنبه شب به مصاف کانادا خواهد رفت و صربستان نیز رو در روی اسلوونی قرار خواهد گرفت. صربستان با گرفتن یک امتیاز برابر فرانسه تا آخرین مسابقه‌اش در دور مقدماتی شانس صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی را خواهد داشت.

نظر شما