شناسهٔ خبر: 6788078 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: عرش نیوز | لینک خبر

حمله نیروهای ارتش و مردمی یمن به جنوب عربستان با ۴۳ موشک

ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به تجاوزگری های رژیم سعودی و ائتلاف عربی، در یک حمله غافلگیر کننده با ۴۳ موشک مواضع نظامی سعودی ها را هدف قرار دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش عرش نیوزشبکه تلویزیونی المسیره لحظاتی پیش در خبرهای فوری از حمله ارتش و کیمته های مردمی یمن به پایگاه «المعطن» در جیزان عربستان با ۳۵ موشک خبر داد و گفت: یگان های موشکی یمن محل تجمع نظامی سعودی ها را در "الخوبه" و پایگاه نظامی «ملحمه» در جیزان را به ۸ موشک هدف قرار دادند.

المسیره در ادامه این گزارش ها افزود: در حمله ارتش و کمیته های مردمی برای کنترل مراکز نظامی شمار زیادی از نظامیان سعودی منطقه جاره در جیزان عربستان به هلاکت رساندند و مقداری از تجهیزان نظامی آنان را غنیمت گرفتند.

در جبهه جنوب یمن نیز شمار زیادی از عناصر القاعده و مزدوران سعودی در حمله ارتش و نیروهای مردمی به هلاکت رسیدند و تعدادی از خودرو های نظامی آنان در جعوله در عدن منهدم شد.

صبح امروز نیز جنگنده های رژیم سعودی منطقه الشعله در استان مارب، جبل اومان در تعز و پایگاه العند در استان لحج را بمباران کردند.

گفتنی است که عربستان سعودی قصد داشت با انتقال نیرو از کشورهای مختلف و فرستادن فرمانده و تبلغات رسانه ای جنوب یمن را به کنترل خود در آورد و زمینه بازگشت رئیس جمهور مسعفی و فرار یمن را فراهم کند اما نه عدن سقوط کرد و نه تقویت نظامی جواب داد.

منبع:ابنا

نظر شما